Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Yamuk iliskiler

Yamuk iliskiler
 

Yururken adimlarimi sayarim ben.
Yok saka saka yurumem ben.

Aman! Saymam…yani yururken adimlarimi saymam ben demek istedim.
Gordugunuz gibi yamuk baslayan bir cumle aynen devam eder ama siz hala kurtarmaya calisirsiniz.

Hani olur ya topa oyle bir vurursunuz ki, yamuk bir vurustur. Top ta aynen oyle yamuk gider. Sonra cirpin dur duzeltmek icin.

Iliskilerde de bazen bu boyledir. Bir sekilde tuhaf, yamuk artik ne derseniz oyle isimlendirin… Baslamis olan iliski tum yamuklugu ile devam eder.

Sozlesmissinizdir, ilk bulusmanizdir. 15-20 dakika gecer hala gelen giden yoktur. “Dur bi cebini arayayım” dersiniz (eskiden cep telefonu da yoktu… oyle bekleyecektiniz daha). Megerse bulusulacak binanin ayri koselerinde bekliyormussunuz. Sonunda bir araya gelirsiniz. Tam bu sirada yagmur filan da baslar. “Ben bi semsiyeyi aciim” derken, kizcagizin yuzunde patlar semsiye… Kiz da ayarlayamamistir mesafesini… Rezil salak bir durum olur. Bozulursunuz, belki de hic bozulmaz isi sabalakliga vurup devam edersiniz. Yemek icin gittiginiz restaurantta kiza kapiyi acarsiniz, kiz gecer ama ayaginizi da cigneye cigneye gecer.

(Yani ben simdi abartmaya filan da basladim aksilikleri ama siz bunu kucuk bir ornek olarak dusunun… Bir tur uyumsuzluk vardir ya hani. O iste.)

Masada tuzluga uzanirken bardaga filan dokunup dokersiniz.

Kizin istedigi yemek bir turlu gelmez, geldiginde de yemese daha iyidir sanki.

“Bak arka fondaki muzik ne guzel degil mi? Bu bilmem ne grubundan su yilda cikmisti galiba” dersiniz. Kiz da arkasini donup fonu aramaya baslar.

Sonraki bulusma hic gerceklesmez… Ani kiz belki bozulur “Hemen de sesin kesildi. Bir daha hic haber cikmadi senden valla” diye sitem eder biraktigi mesajlarda.

Yok cevap vermemek daha iyidir. Nasil aciklayacaksiniz tum bunlari?

Mesela deneyin isterseniz aciklamayi, neden bir daha aramadiginizi;

“Bak Aysel… Şimdi topa yamuk vurursun ya… Hani oyle yamuk gider filan…”

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..