Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yamyamız Biz Yamyam

Yamyamız Biz Yamyam
 

Yeminle söylüyorum, sabahları artık haber okumak, dinlemek istemiyorum. Ruhumu kararttınız artık, bi yeter, bi dur. Yok böyle bir yamyamlık! 

Allah encamını hayra tebdil eylesin. Tam da böyle bir durumdayız. “Allah sonumuzu hayır etsin”. Ahvalimiz hal değil, gidişat ise hiç hayra alamet değil.

Şiddet, şiddet, şiddet…haberlerde sadece şiddet var. Kadın güpegündüz parkta 15 yerinden bıçaklanmış, ölmüş. Evlenme teklifini reddettiği bir manyak tarafından. Her gün baş sayfada öldürülen kadınlar, kaçırılan ya da tecavüze uğrayan çocuklar, genç kızlar. Bir de başımıza bonzai illetini sardırdılar, patır patır gidiyor gençler.  

Ya IŞİD, ya futbol, ya iş kazası, ya da magazin rezaletleri. Kusturan diyet önerileri, onu yiyin, bunu yemeyin. Adaletsizlik diz boyu!

Öffff yeter artık yav! Sabah sabah hiç mi güzel, iyi şeylere uyanamayacağız.

Yamyamız biz yamyam…şiddet yediğimiz ekmeğe, içtiğimiz suya bulaşmış. Doğrular, eğriler birbirine karışmış, şirazemizden çıkmışız bizDikişler her bir yerden patlıyor, yamanacak gibi değil.

Ölümlerin siparişle ısmarlandığı bir zaman dilimindeyiz.  Her adımımızda karşımıza kan, şiddet, sapıklık  çıkıyor.

Benim hiç umudum yok…Kaç kuşak böyle heba oldu gitti. Kimse birbirine güvenmiyor, sürekli bir kavga hali. Herkes kendin haklı ve doğru görüyor.

Bu dramatik çözülmeyi nasıl atlatacağımız meçhul !

Öylece seyrediyoruz yamyamlığımızı!

Vallahi billahi ben sıkıldım artık bu memlekette yaşamaktan, üstelik korkuyorum...
 

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..