Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yan duran çerçeve

Yan duran çerçeve
 

I. bölüm

Söylenebilecek herşey bizim için söylenmişti sevgilim

. Biz önceden yaşamıştık bu aşkı.

Üzerimizden kamyon geçmişti.

Nabızsız bir aşkımız vardı.

Bir dinazor ayak basmıştı kalbimize

Sonra yağmur yağmış o çukuru su doldurmuştu

Konuşmalar ilgi çekici olmaktan çok uzaktı.

Kalabalıklar içinde sıkıntılıydık.

Duman altındaki kumar masasında hayatımızı dağıtmışlardı.

İlgisizdik sevgilim.

Uzaydaydı aklımız.

Ben bir çocuk istiyordum sense çocukluğunu.

Yanlış öğrendiğimiz hayatı çizmiyor karalıyorduk.

Alkolu fazla kaçırıyordun. Alevden toza, aşıktan serseriye dönüyordun.

Zamana göre geçmiş dedin beni ezerken küllükte. Zamana göre geçmişti asıl sorun.

Topuklu ayakkabılarım olsa gitme sesimi duyasın diye tıngırdardım beyninde.

Ama şanssızlık çıplaktı o gün ayaklarım.

Duyamadın.

Aynı olmaktan korkarken nedense herkese benziyorduk severken

. Arkadaşlarım pek iyi değildi. Sana göre

Ama ben onları bu yüzden seviyordum.

Mantıklıydık birbirimizi sevme dozajımızda.

Koyu kahvede Sevgi nedir bilmesem kandırırdın beni dedim.

Oysa gizli bahçede öyle bakmamıştın gözlerime

. Seni hediye bildimdi. Geri de verilmezdin.

Tek cevap Elimizin ayrılmasını istemediğin olacaktı. Sen mutsuzum dedin.

Ajandanın, yaz ayına konulmuş kırmızı kurdelesine adak adadım sevgilim.

Hayal kurmayı bıraktım. Fazla mantıklı aşkımız için

. Bildiğim gibi yaşarım seni. (Bunu bil)

Bir poğaça boğazımdan ve tam o anda sokaktan bir kız geçiyordu kız güzel demiştin. Poğaca boğazıma takıldı. Sense bilinçaltı düşmanlığıma. Oysa o seni sevmiyordu. Hiç Aşık Veyseli anlamamıştın. Öyle bir kaygın dahi olmamıştı.

II bölüm

Aynı dünyada ama ayrı köşelerde bize verilen yemekleri yiyorduk. Doyurucu olmadığını bilsekte bu hayattı değil mi?

Aşkın teması, uzaklıktı.

Biz Filmin başındaydık.

Kendimi karadulun pençesindeki o minik aptal örümcekcik gibi hissediyordum

Kus beni. Ben o mumu üflememiş olmayı isterdim.

Aşkın beni yemesine izin verdim yine yine yine.

Sen beni dalgalarınla sahile vurdun deniz.

İngilizceyi öğrenemediğim kadar düşünüyorum seni.

Ne demekse!

Özet geçiyorum. Artık tanırsın beni.

Aşık mıyım düşman mıyım anlayamadığım sevgilime...

devam ederim belki...

 
Toplam blog
: 5
: 491
Kayıt tarihi
: 08.01.07
 
 

Ben bir ceviz ağacıyım... Sosyoloji okudum. Eh, içime kurt düştü bi kere, artık napsamda sadece ista..