Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Aile
 

Yanağı gamzelim...

Yanağı gamzelim...
 

Doğum günün kutlu olsun...

Yanağı gamzelim, dudağı kirazım, ilk gözağrım SILA kızım...

İyi ki doğdun! İyi ki senin annenim!!!

SILA kızım doğum günün kutlu olsun! Nice yıllara...

Sancısını kasıklarımda hiç hissetmediğim nerdeyse on aylık doğdu doktorların teşhisi...Evde yaptığım tahlil sonucu öğrendim kızımın içimde olduğunu...Hemencik başladı annelik duygularım...Kanımda, canımda hisettiğim an koymuştum ismini...SILA koydum adını daha cinsiyetini bilmeden hep kız dedim gönlümden...Hamileliğim aşerme dışında çok güzel geçiyordu.Onca kilo almama rağmen çevremin beni süzüşü hoşuma bile gitmişti...

Yaa dönemezsem eski kiloma boş ver dedim...Sonunda yavrunu almak var kucağında...

Hamileliğimi öğrendiğim andan itibaren çevremdeki hiç birşey ilgilendirmedi beni...Bir tek o ve ben vardık...Kımıldadı içimde bu ne büyük haz anne!!!

İki kişi yürümek, yemek yemek, oturmak uzanmak , gülmek , ağlamak başka bir mutlulukmuş...Dünya'ya geleceği gün yaklaştıkça merak ettiğim bir sürü oluştu kafamda...

Nasıl birşey? Kime benzeyecek ? Kilolu mu doğacak?Çok ağlayıp huysuz bir bebek mi olacak ?Dahası en çok kimi sevecek ???

Günler yaklaştıkça uçarcasına bir çoşku kapladı yüreğimi...Tek düşüncem, dileğim yavrumu kucağıma almaktı...

Ölümle, varoluşun valsi gibiydi sanki...Takvimlerde yok saydığım Ekim ayını müjdeleyerek 15'ci günü öğle saatlerinde nihayet yaşama merhaba demişti sessiz bir şekilde...

Kanatsız meleklerin kucağıma verdiklerinde yarı baygındım...İşte o an yaradanıma söz verdim...Yaşamın tüm kötülüklerinden onu koruyacağıma , sevgimle büyütüp yaşama hazırlayacağıma, küçücük yüreğine hep hoşgörü ve şefkat dolduracağıma, asla ve asla yalnız bırakmayacağıma...Yüce Rabbim izin verirse tabiki....

O gün doğan tek kız bebekti...Tüm personel gidip geliyor kızımı seviyorlardı çok hoşuma gitmişti bu ilgi...

Aman Allahım bu ne güzellik !!!

Kar gibi teni, yanakları şeftali renginde, saçları sarı , gözleri ela, dudağı kirazım, kilosu beklediğimden daha az...Nerdeyse kırkgün uyumuştu bu yüzden de beni emme gibi bir alışkanlığı olmadı hazır mamayla büyüdü kızım...

Sensiz korkudan ağladığım o gecelerden hiç korkmuyor anne!!! Hiç yalnız bırakmıyorum yavrumu...

Güldü yanaklarında gamzesi var anne! Ne yakıştı o masum yüzüne...İlk göz ağrım, yanağı gamzelim, dudağı kirazım, SILA kızım iyi ki doğdun...

Uslu bir bebek, sakin bir çocuk oldu hep.Şimdilerde taktiri, bolca onur belgeli lise üç öğrencisi...İstediği bölüm Eczacılık ...Özentisi ergenlik çağı deliliği hiç olmadı...

Far, rımel, fondoten tenine değmedi, ruj dudağına hiç sürmedi...Tek aksesuarı SILA yazılı kolyesi oda babasının hediyesi....Mini etek, düşük belli pantolanları hiç mi hiç sevmedi...Daha mı? "Sana ne " bile demedi...Şanslıydım çevreme baktığımda asi kızları gördükçe daha da mutluluk veriyor bana senin genç kızlığın...Kıyıp ta veremezmişim el oğlanına !!!

İlk gözağrım, yanağı gamzelim, dudağı kirazım " doğum günün kutlu olsun nice yıllara"...

Onaltı yılı devirdik birlikte ne mutlu bana duyguların en güzelini , en yücesini tattım seninle...

Ay bak ne hale geldim sevginle coştu yüreğim, çağlayan oldu taştı mutluluk göz yaşlarım...Tarifini yaptıkça anladım ki, seni anlatmaya kelimeler yetersiz...Duyguların en güzelini tattım senle...İlk sen yaptın beni anne...Tek dileğim hep yanınızda, aranızda , sağınızda, solunuzda olabilmek...

Yanağı gamzelim, ilk gözağrım, SILA kızım "İyı ki doğdun ...İyi ki senin annenim.

Doğum günün kutlu olsun....Nice yıllara...

Evimin ablası, gönlümün sultanı, ilk gözağrımız, yanağı gamzeli , dudağı kirazım iyi ki doğdun!!!

Dilerim, masum yüzündeki gülücüklerin hiç eksilmesin...Yaşamın zaman zaman sunduğu acılar yüreğini hiç acıtmasın...Yüreğine değen hüzün sabah çiği kadar kısa ömürlü olsun... Mutlulukların okyanuslar kadar derin ve berrak olsun...Yıllar gül yüzünü hiç soldurmasın...Yüreğin en güzel sevdalarla coşsun...

Sana dileklerim biter mi?Bunlar anca sayabildiklerim...Herşeyin gönlünce olduğu bir yaşam diliyorum gamzelim sana...


"YANAĞI GAMZELİM , ANALIK HAKKIM HELALDİR SANA"!!!

İLK GÖZAĞRIM SILA KIZIMA....

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..