Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '10

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Yanağımdaki sivilce ur oldu

Yanağımdaki sivilce ur oldu
 

Sivilcelerle hep sorunum olmuştur.
Ergenlikte iki kaşımın arası sivilce doluydu.
Sivilce deyip geçmeyin, insanı çok rahatsız eder.

***

İkinci çocuğum da olduktan sonra, yanağımda bir sivilce çıktı.
Ne kadar uğraştıysam patlatamadım. Çünkü sivilcenin başı yoktu.
Dıştan bakınca belli olmuyordu, ama gittikçe büyüyordu.
Mercimek,leblebi aşamalarını geçip fındık büyüklüğüne varınca, artık ürkmeye başladım.

***

Nişantaşı'ndaki menşur özel hastaneye gittim. Cerrah, ameliyat edeceğini söyledi.
işlerimi ayarlayacağım bir günde anlaştık. Cerrah façamı bozmamak için, operasyonu yanağımın iç kısmından yapacaktı.
Verdiler narkozu, ağzımın açık kalması için metal aparatı takmışlar.

İş bitti ama uzun müddet ağzımı kullanmakta zorlandım. Anlaşılan ameliyattan ziyade ağzıma taktıkları metal aparat
çene yapımı deforme etmişti.

***

Ameliyattan sonra, bir yıl bile geçmeden kist daha hızlı bir şekilde oluştu.
Aksaray'da kliniği olan dostum Op.Dr. Doğan abiye gidip durumu anlattım.
Doğan abi, yanağıma bir lokal anestezi iğnesi vurup, dışardan kisti aldı. Yaptığı dikişlerden de hiç iz kalmadı.

Önceki cerrah, kisti almış ama kese kılıfı bırakmış. Doğan abi kılıfı da aldığından, bir daha kist oluşmadı.

***

Kanımızda dolaşan savaşçı akyuvarlar, bazen yanlış alarm alarak olmadık yerde karşımıza çıkabiliyor.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..