Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yanağına saat yapılacak kadınlar!...

Yanağına saat yapılacak kadınlar!...
 

Şu elmanın yanına... Canının istediği yanağı koyabilirsin kardeşim!...


Kadınlar dizi dizi... Kadınlar çeşit çeşit... Kadınlar boy boy... Dağılmışlar şu koca yeryüzünün dört bir köşesine; soy soy... Hemi de rengarenk! Anasını satayım!... Sen hangisini istersen!... Seç, beğen,al artık!... Hangisini o şaşı, o kör gözüne kestirirsen!...

Öyle kadınlar var  kiiii! Benim bildiğim... Elma gibi ısırırsın yanaklarından; hemi de harrrttt! diye... Çünkü canın bir ısırımlık elma çeker; o tombik, o etli, o yusyuvarlak yanakları görünce!... 

Hele o yanakları süsleyen, o şuh, o erotik, o cezbeden bakışlar da varsa; var ya yanında!...

Değmeyin gitsin; benim yağlı boyadan da yağlı keyfime!...

Ama nedendir bilemem... O kadının yüzü geldiğinde gözlerimin önüne... Kaba bir cinsellikten, estetikten yoksun bir sevişmeden başka hiçbir şey gelivermez; görünmez; şu garibin gönlüne...

Kadındaki seksapel mi yalancıdır? Yoksa benim ona kayan gönlüm mü firardadır? Onu da tam olarak bilemem... Doğruyu da söylemem gerekirse...

Bak! O elma yanaklar yine gözlerimin önünde işte!...

Bir elmayı haaarrrttt! diye ısırmaktan başka; gidemiyor ki öteye!... Şu benim hep garip, şu benim hep mahsun, şu benim hep yaralı, bir ceylan kadar ürkek ve çekingen ruhum!...

Canın çekmiyorsa onu... Garip gönlün ne yapsın?

Kuru bir ısırık alıp, o tombiş yanaklardan... Sonra da  arkası gelmeyince... Bir türlü uyanamayan ruhunun, kuytu köşelerini; kime?, Nasıl?, Ne diye anlatırsın; mirim, üstadım, gönül dostum?... Ya da benim... İş bilmez, şaşkın ördeğim!...

İçinde, duygunda, düşüncende ve dahi hayalinde... Tek bir yankısı: harrrttt! Olan,  elma bir yanağı... Alıp da nirelere götürürsün?... Ee.. Bi söyle de... Dinleyelim be kardeşim!...

Ee.. Bir halt ettin madem!... Elmayı ısırdın da!.. Sıkıyorsa!... Bir ısırık daha al da!.. O ısırığın yanında, aldığın boyunun ölçüsünü de; koysana önüme, sıkıyorsa!... A benim hiç bi şeyden haberi olmayan şaşgoloz arkadaşım!

Allah!... O elma yanakları sen ısırasın diye yaratmış!... Tamam!... Anladım seni!...Kabül de!... Kardeşim!... Madem o dayağı yiyecektin!... Sıkı sıkıya sarılıp, o şurup gibi hatuna!... Şöyle ömürlük olan saatlerden koydursana; o caaanım elma yanaklarına!...

Sen!... Hiç mi akıllanmazsın? Acurluğu ömür billah bitmeyen!... Büyüyünce hormonlu bir salatalığa dönüşen, filim, fırıldak kardeşim benim!...

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..