Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

22 Nisan '09

 
Kategori
Aile
 

Yandı bitti kül oldu

Yandı bitti kül oldu
 

İçimdeki çocuk


Merhabalar,

Ben kalabalık bir ailede büyüdüm, ağabeylerim ve ablalarımdan çok şeyler öğrendim.
Onlarda bana çok güzel şeyler öğrettiler.Sabahat ablam çocuklarla ilgilenmeyi onlarla eğlenmeyi
çok severdi, hâlâ da sever.
Sabahat ablam bana çocukken pek çok mani, fıkra şiir, şarkı öğretirdi.
Bende hemen onları ezberler arkadaşlarıma hava atmak için oyuna gittiğimde bu öğrendiğim şeyleri
onlara bir bir söylerdim onlarda hepsi dinlerlerdi.
Yine Sabahat ablamın öğretmiş olduğu bir küçük çocuk şiirini hatırladım şimdi,

Komşu komşu hu hu,
Oğlun geldi mi?
Geldi geldi
Ne getirdi?
İnci boncuk
Kime kime?
Sana bana
Daha kime?
Kara kediye
Kara kedi nerede?
Suya düştü
Su nerede?
İnek içti
İnek nerede?
Dağa kaçtı
Dağ nerede?
Yandı bitti kül oldu.


Daha bir çok şiirler öğrendim ondan, şimdi bana diyeceksiniz ki niye böyle bir çocuk şiiri yazdı Alyoşa-Hülya
Ama bende çocukluğumu özlüyorum, bende o günlerimi arıyorum ve duygulanıyorum.
İşte yine duygulandığım ve eskileri düşündüğüm bir an yazmış olduğum yazımla karşınızdayım.
Umarım çocuk şiirini beyenirsiniz.

Sevgiler hepinize,

İçinizdeki çocuğu hiç kaybetmeyin lütfen,

Bu blog yazımı 23 Nisan dolayısı ile tüm çocuklarımıza armağan ediyorum.
Atatürkümüze de sonsuz teşekkürler ediyorum.

Alyoşa-Hülya

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...