Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

16 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Yandığım ateşe bakabilseydim

Yandığım ateşe bakabilseydim
 

Milliyet


Ben!
Görüp bildiğimden korkarım.
Görmediğim, bilmediğimden değil!
Çünkü; Bilmediğim benide bilmez, ona da ben risk teşkil ederim.

Tarih mi? 01 Aralık 2005 Zamanı / Ayıkla pirincin taşını zamanı.

Bunca zamandan sonra, düşüncelerimi aldım karşıma ve bir bir düşündüm!

Dumanımın çıktığı o şehre, bir kapı aralığı olsada şehrimden, yandığım ateşe şöyle bir bakabilseydim göz evimden..

Ya da bir iğne deliği kadar yerden, seyri sefer yapabilseydim kalbine..

Ahhh can kuşum, yandığım kadar canına ohhh diyebilseydim.. Hani şu ot tıkadığın can evimden, serinletebilseydim seni de keşke..

Hayat yolculuğumun bu durağında, yandığım kadar, yalvarıp yakardım..

Neden ve kime diye sorma!

Az daha, ölmeyeyim diye, yalnızca Allah'a!

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..