Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '18

 
Kategori
Şiir
 

Yandım Dedin de Kandım

Yandım Dedin de Kandım
 

_________________________________________________________________________________________________________________________


 
Y alan yağmurlarınmış altında ıslandığım
A şk-ı otağ sınanmış damına yaslandığım
N azlı esen rüzgara anlatıp dururdum ya
D iyeceği varsa da yanlatıp vururdum ya!
I rakmışsın be zalim! Yandım dedin de kandım
M eczubun yarasına bandım dedin de yandım!
 
D emesen yanar mıydı bu gönlümün çırası?
E zildin varlığımla varsın olsun yarası
D evasa göste-ripte sen neleri pakladın
İ steksizmiş arzular hırsız gibi sakladın
N eden sızlarmış yürek? İşte böyle akladın!
 
D e git artık işine! Yelim boran eserken
E l ihtiyaç artığı! Tenim ayaz keserken!
 
K apattım kapıları kanma gönlüm bir daha
A şkın adı sen olsan gitmeyesin zar aha
N idalara yenilme! Otur hele sırdaşım
D il sayar gönle küskün üzülürsün ar/daşım
I şımasın vefasız anmayan kalpler seni
M ahsun bakma ne olur gör şu sende ki beni!
 
 
Akrostiş şiirlerimden...
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..