Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Yangın var

Dünyadaki bu vahşet karşısında canım yanıyor. Canım yandıkça can yakasım geliyor. Fakat sonra tekrar canım yanıyor. Çünkü yargıladıklarımın potansiyeline sahip olduğumu görmek beni üzüyor. Bütün bu duygu karmaşası kafamı karıştırıyor. İşin içinden çıkamayınca bir el boğazımı sıkıyor da sıkıyor. Ta derinden bir çığlık geliyor. İçten içe, neredeyse dudaklarımdan fırladı fırlayacak ve ben avaz avaz bağıracağım “ Yangın var! “ diye.

En iyisi mi ben yine şarkılardan medet umayım ve Halil Sezai’ nin “ Yangın Var “ adlı parçasının sözlerini paylaşayım sizinle. Böylece belki biraz olsun acım hafifler benim de.

Dokunacak yer arıyorum

Bulamıyorum teninde, kayboldum

Saklanacak yer arıyorum

Bulamıyorum gözünde, kayboldum

Yangın var,

Yangın var içimde

Yangın var,

Yangın var içimde

Sarılacak yer arıyorum

Bulamıyorum içinde, kayboldum

Sığınacak yer arıyorum

Bulamıyorum dizinde, kayboldum

Yangın var,

Yangın var içimde

Yangın var,

Yangın var içimde

Yorgunum, huzursuzum

Küçücüğüm hala, korkuyorum

Garibim biraz, suçluyum da

Azıcığım hala, korkuyorum

Korkuyorum bütün gözlere inat,

Akşamlara inat, harelenmiş gönlüm

Yangın var,

Yangın var içimde

Yangın var,

Yangın var içimde.

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..