Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yanılmışım...

Yanılmışım...
 

Yavaş yavaş sonbahara yaklaştığımız şu günlere bir ilkbahar yazısı yazmaya karar vermiştim ama içimi kemiren seslere engel olamadım. 22 Temmuz akşamıdan beri bu konuyla ilgili ne kimseyle konuştum ne de kimseye her hangi birşey söyledim. 22 temmuzdan beri ilk kez burada sizlerle paylaşacağım duygularımı..

Konuşmama sebebim de şaşkınlığım aslında.. İşyerindeki arkadaşlarım akrabalarım komşularım..bir çok insan benim gibi şaşkın. E madem herkes şaşkın bu kadar oyu kim verdi yahu ??

Benimle aynı fikirde olursunuz olmazsınız.Çok uzatmadan sadece şunu söylemek istiyorum.Geçmişte yaptıkları ve söyledikleriyle kesinlikle olumsuz tavrımı sergilediğim bir kişinin bir süre sonra 180 derece dönüş yaparak '' ben değiştimmm '' demesine ve bu konuda samimi olduğuna asla ve asla inanmıyorum. 22 Temmuz gecesi oy vermeyen % 53 ün oyları da bizim için değerlidir herkesi kucaklayacağız diyen birinin bu konuşmasının üzerinden 1 ay bile geçmeden fikrini söyleyen ve Cumhurbaşkalnlığını kabul etmediğini belirten bir köşe yazısını hedef göstererk ( aslında % 53 ü de kapsar bu söyledikleri ) '' beğenmeyen vatandaşlıktan çıkar ülkeyi terkeder '' demesi de zaten bu konuda haklı olduğumu gösteriyor.

İnsanlara olan inancımı yitirdim.Demek ki bu ülkede hiç sorun yok.Demek ki bu ükede bazıları kazandıkları parayı nasıl harcayacağını düşünürken bazları açlıktan ölmüyor.Demek ki bu ülkede işsizlik yoksulluk yoksuzluk açlık vurgun dolandırıcılık Atatürk düşmanlığı yok..Demek ki bu ülkede herşey yolunda ki 2.kezle devam dediler..

Ben yanılmışım...


Sevgiyle
Meral Başol

 
Toplam blog
: 14
: 891
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

1982 İzmir doğumluyum. Trakya Üniversitesi Gümrük İşletme mezunuyum. Şu an İzmir'de bir dış ticaret ..