Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Yanılsama

Yanılsama
 

Aslında yaşadığım her şey gibi biz bile birer yanılsamayız çünkü fiziksel varlığımız dışında ruhsal varlığımızın gerçekte var olup olmadığını bilemiyoruz. Daha açık söylersem şu ana kadar yaşadığım anların toplamı bir rüya olsa hiç bir bilimsel yaklaşım buna itiraz edemez. Ki olabilir de. Momento filmini hatırlayın ve kaderinizi kendiniz de tayin edebilirsiniz Allah'tan farklı olarak.

Evet kızmayalım. O kadınla ya da o erkekle tanışamadığımız için kızmayalım. Belki de bu dünyada sizlere ait bir ruh eşi tanımlanmış değil. Belki de ruh eşine de gerek yoktur. Belki sizin kaderiniz ruh eşiniz de değil.

Yıllar evvel Sorborne üniversitesinde master yapan Fransız sevgilim bu dünyaya ikiz olarak birbirimizden ırak olarak geldiğimizi ve tüm hayatımız boyunca o ikizimizi aradığımızdan bahsetmişti. Belki de doğruydu düşüncesi ama belki de değildi.

Unutmalayalım ki hepimiz bu dünyaya yalnız geldik ve yalnız öleceğiz.

Ama ruheşinden daha da önemlisi aile, herkesin olmazsa olmazı aile.

Bir kedi veyahutta bir köpek ile bile aile kurabiliriz. Ama şart olan bu sevgi paylaşımı.

Ben bu dünyadaki ruheşimi bulmadan evlendim ve halihazırda gayet mutluyum. Çünkü bir ailem var: Karım ve çocuklarım.

Yani şunu demek istiyorum ki ısrarcı olmamak lazım hayatta. İstediklermizi alacağımızın garantisi yok. Benden çok hoşlanan ve benimle olmak isteyen bir bayan arkadaş var fakat avucunu yalayacak; birçok kadının bugüne kadar yaladığı gibi.

Ahlak hayatımızda çok önemli bir kavram. Ne yapıp edip ahlaksızlık yapmamalı. Bu anlamda Zöre hanımın yorumlarına katılıyorum. Necati'nin yaptıkları affedilmemeli...

Aşk diye birşey var ya da yok. Ya da sadece bir yanılsama. Ancak gerçek olan aile ve bunu sakın unutmayın.

Saygılar,

ANIL..

Önemli NOT: Bendeniz kendimi NADASa bırakıp ruhumu dinlendireceğim. Bu yazmalar, etmeler beni bir hayli yordu. Tam bir hafta sonra görüşmek üzere...

 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..