Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Yanılsamalar...

Yanılsamalar...
 

Dün gece seni bir sokakta gördüm
 
Durdum ve sana baktım…
 
Karanlıktı… Belki de aydınlıktı…
 
Ayaklarım uyuştu adım atamadım,
 
Ağzım da uyuştu ses çıkaramadım
 
Yanına gelseydim konuşur muyduk?
 
Orada mıydım emin değilim ki!
 
Karanlıklardan sana bir adım atabilseydim
 
Ve orada olsaydın belki de konuşurduk!
 
Geçmişten ya da yaşananları,
 
Mazide kalan ya da kaybedilenleri,
 
Yaşanamayanları da konuşur muyduk?
 
 
 
Sahi biz “selam” saklamış mıydık?
 
Çok soru, çok kargaşa, çok yanılsama…
 
Dün gece seni gördüğüm o sokakta
 
Ne kadar kaldığımı anımsamıyorum
 
Belki seni görmedim,
 
Belki o sokağa da gitmedim!
 
Yanılsamaya düşmüş olabilir miyim?
 
Yoksa bir hayal mi yarattım yüreğimde?
 
Böyle karman çorman duygular eşliğinde
 
Çok soru, çok kargaşa, çok yanılsama…
 
 
 
Emin olduğum bir şey var ama!
 
Orada döktüğüm damlalar gerçekti…
 
 
Bojidar Çipof
25 Eylül 2014 Yeşilköy
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..