Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
227
 

Yanımda olsun dediğin kişi

Hayat karar vermekten ibarettir bazen

Zıtlıklar yaşanır arada

Ama ne olursa olsun

Yanımda olsun dediğin kişi

Seninle en yakınların arsında uçurumlar oluşturuyorsa

Uzun uzun düşünmen gerekir işte

Yola çıkıp çekip gitmek

Kendinden ödün vermektir aslında

En yakınlarını hiçe saymaktır

Sizi arkada bırakıp gidiyorum demektir

Onlara değer vermemektir belkide

Yaşatılan hiçbirşey unutulmuyor malesef

Ne tatlı anılar gidiyor senden

Ne de acı anılar

Zamanla ilk günkü gibi acıtmıyor belki

Ama bir yanın kanıyor işte sürekli

Gözyaşın akar ya bazen dindiremezsin

Ağlayan gözlerin midir yoksa yüreğin mi?

Yüreğin ağlarken diner mi gözyaşın

Dinmez dindiremezsin asla

En değer verdiğin için

Nelere eyvallah demiyor ki insan

Oysa içine sindiremiyor yaşananları

Sussa susamıyor, konuşsa konuşamıyor

Ne midir zor olan

En değerlin için olmazları oluruna getirmek

Bir yanın ağlarken gülebilmek

Sana yaşatılanları hiçe saymak

Zor olsada herşey dimdik durmak

Anlatamıyorum aslında

Sadece kelimeler arasında bocalıyorum

Çok söz var söylenecek susuyorum

Kaybetmek zor mu?

Ya da kimlerin yokluğu daha ağır?

Değer verdiklerini kaybetmek ağır gelir

Zaten insan değer verdiklerine

En ağır darbelerle yakıp yıkmaz

Ama değer vermiyorsa, kendi bildiğini okur

Hiçe sayar çoğu şeyi

Oysa ne ümitler bağlanmıştır

Bilemezsin sana ne yaşatılacağını

Affetmek büyüklüktür öyle ya

Peki gerçekten gönlünü aldılar mı

Ya da hala kırmaya devam mı ediyorlar

Değer verdiklerine mesafeli durmaz insan

Yakınlık gösterir dimi

Her yaşanan birşeyler öğretiyor insana velhasıl

Temennim kimseyi üzmeden kararlarınızın ardında durmanız

Unutmayın gözyaşları üzerine mutluluk kuramazsınız

Olsa da yarım yamalak olur işte...

 

NURAY ÇÖLGEÇENOĞLU

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

alınması en zor dersi anlatmışsınız ama olayların sonunu çok düşününce de olmuyor ki... en iyisi "bi yanın ağlarken bi yanınla gülebilmek" olsa gerek... o zaman hiç bi şey fazla acıtamaz... Şiirli, sevgi dolu günler...

SAYKO 
 01.08.2013 12:36
Cevap :
Öyle tabi ağlamalara takılıp kalmamak gerek.Hüzünler yaşansada bir yanıyla gülebilmeli insan.Ama yaşanan zorluklarda yansınamaz.Mühim olan zorluklarda bile gülümseyen yanının seninle kalması olsa gerek.Teşekürler yorumunuz için... NURAY ÇÖLGEÇENOĞLU  02.08.2013 9:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 20
Toplam yorum
: 8
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 439
Kayıt tarihi
: 04.03.13
 
 

1986 Nazilli doğumluyum. Eskişehir Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum. Mimar Bürosunda..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster