Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Yanımdan geçerken sana aşık oldum

Yanımdan geçerken sana aşık oldum
 

ne zor şeysin sen aşk...


ne güzel yaşıyordum kendi halimde

azıcık aşım kaygısız başım

kim dedi sana aşık ol

öğle saatinde

yanımdan geçerken sana aşık oldum

gözlerine baktım kutup serinliğinde

sana baktım peri güzelliğinde

bana baktım

aptal aşık klasiğinde

ben bir yaz günü aşık oldum sana

bir melek gibi gülüyordun

buzlu denizler gibiydi sevdan

yaz ortasında üşüyordum

bendim sokağınızın duvarına

seni seviyorum yazan

bendim kapınıza

güller ve şiirler bırakan

nerde gördün

nasıl sevdin diye sorma

oldu işte

hava sıcaktı

sen göründün

bir serinlik doldu sokağa

seni bir görüşte sevdim

bu aşktı

acıda çeksem mutlu oldum

ben yanımdan geçerken

sana aşık oldum...

 
Toplam blog
: 20
: 503
Kayıt tarihi
: 16.06.10
 
 

9 Ocak 1965 İzmir Bergama doğumluyum. İzmirde yaşıyorum. Tahsilim lise. Bir gıda şirketinde personel..