Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Yanında olmak ya da olmamak

Denizde kaybolmuş sandal gibiyim bugünlerde. Rotamı kaybetmişim, bulmak için çırpınıyorum. Kaçmaya çalıştığım gerçek her gün karşıma çıkıyor ve kaçacak yerim, nefes alacak zamanım bile olmuyor. Nefes almak bile zor geliyor senin olmadığın yerde. Sevgim yok yanımda göktaşının yalnızlığı vurur kalbime. Vücut ısım bile değiştirmiyor duygularımı. Her seher bir karanlıkta gizlidir. Sevgim hiçbir zaman sehere yakın olmadı. Yalnızlığım göktaşlarıyla beraber dans eder o karanlıkta.

Dünyaya sığdıramadım sevgini küçücük kalbimin içine sığdırmaya çalışıyorum. Uçakla ilk kez okyanusu geçer gibi heyecan duyuyorum. Dalgaların kayalara vurduğu sevinç çığlığı gibi haykırıyorum ama sen duymuyorsun. Gönül penceremin arkasından bakıyorum sadece. Sıcak ekmeğin buğusunu çeker gibi sevdanın buğusunu da çekmek isterdim gönlüme. Her sabah kalktığımda koskocaman, tarifsiz bir boşluk var sol tarafımda. Doldurmaya çalışıyorum senden kalan boşluğu. Her defasında gönlüm acıyor, kırılıyor, kanıyor dağılan cam kırıklarının arasında. Sadece seni görebildiğim yerden gülümsüyorum sana. Ne zaman tek başıma dolaşmaya çıksam yıldızlara bakarak düşünürüm seni. Cennetin içinde sanarım kendimi. Gökyüzü güneş olsa ne yazar? Sensiz olmak, gökyüzü güneş olsa da karanlıkta olmaktan farklı değil. Bulutları tutup sana gelmek isterdim. Yağmur olup kirpiklerine damlamak. Hayatının akan zaman diliminin herhangi birinde olmak isterdim. Gönlümün bariyerlerini geçip gönlünün içine girmek isterdim. Bir sevda kıvılcımları arasında kalmak isterdim.
Çok istedim seni unutmayı. Senden kalan ne varsa hepsini silmek, çıkarıp atmak istedim içimdeki yüreğimi bile. Geriye kalanlar sadece canımı acıtıyorken, içimdeki ateş parçasını nasıl tutabilirim bilmiyorum? Nasıl olduğunu bende bilmiyorum ama gönlümü ateşe verdim. Yürek yanmadıkça göz yaşarmazmış. Benim yüreğim hergün yanıyor, gözümün yaşı hiç gitmiyor.

 
Toplam blog
: 37
: 433
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü mezunuyum.  2006 yılından itibaren memur olarak görev yapmakt..