Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Yanıtı en zor sorulardan seçme saçmalar....

Yanıtı en zor sorulardan seçme saçmalar....
 

Zaman zaman bazı magazin gazetelerinin baş sayfalarında rastlarız o anket sorularına.

1-Çok ünlü bir erkek sanatçıya sorulur,

-Şayet ıssız bir adaya gitseydiniz yanınıza alacağınız üç şey.

Neden illa ki üç şey, iki ya da dört değil de neden illa ki üç.

Verilen cevaba da bakın; O sert Anadolu erkeğinden gelen muhteşem cevaba da bakın siz,

-Diş fırçam, pijamam ve terliklerim.

Hadi ya, ne oldu o çağla yeşili güzelim jipine, ya haremindeki güzeller.((.

Amaç gazete sayfalarını boş bırakmamak kadar gayesiz bir çalışma olan bu röpörtaj yazılarını gülerek okur geçeriz

2-Çocuğa sorulur;

-Söyle bakalım çocuğum, en çok anneni mi babanı mı seviyorsun?

Şimdi ya şöyle cevaplarsa babasının oğlu çapkın velet;

-Ne yapacaksın fıstık, beni evlatlık mı alacaksın?

3-Yarın öleceğini haber alsan en çok neyi yaşamak isterdin.

Öf ya bu da ne saçma sapan bir soru.

Yanıtı ;

-kendime mezar kazar azrailimi beklerim mi olsun yani.

Ne denir bu şapşal soruya?

Bankadaki tüm limiti çeker, bir tatil kasabasında günümü gün ederdim. Ertesi gün de hemşire arar, tahliller karışmış pardon der, işte o zaman sahiden de kendimi vururdum

Kendimi dağlara atar, ölmeden önce erdemliliği keşfe çıkardım. Ferrarisini satan bilge gibi mesela!

Benden sonra başka erkekle evlenmesin diye önce karımı sonra bensiz sürünmesinler ortada diye tüm ailemi linç ederdim.

Hayata küser, odamın kapısını kilitlerdim.

Tüm organlarımı sağa sola hediye ederdim.

Ağlardım ve geçmişimi sorgulardım.

Niye ben niye ben sanki? diye ortalarda dolanırdım.

Aman yarabbim, toprağa girmek nasıl bir şey acaba? diye mezarlıklarda keşfe dalardım

4- Çok zengin olsaydınız ilk ne yapardınız?

HADİ BAKALIM bir dâhi soru daha.

Sahi ne yapılırdı?

Bir okul yapardım Hoca taşkının tam ortasına, şart koşardım,

her veli çocuğunu kayıt ettirdiği günden itibaren HER HAFTA EN AZ BİR kitap okuyacak.

İnanın okul boş kalırdı.

değer verdiğim herşeyin üzerine yemin ederim ki okul HAYALET OKUL OLURDU.

Bir hastahane yaptırırdım. Yoksulları doyururdum.

Bu liste uzar gider.

5-Şayet elinizde olsaydı, mesleğinizi seçebilseydiniz eğer ne olmak isterdiniz?

Bu bir komedyene sorulsa mesela, nereye çekersen çek soruyu;

-Hey baksana komedyenlik de meslek mi sanki, adam gibi bir fırsat bulsaydın da bu şakrabanlığa muhtaç kalmadan ne olurdun söylesene hadi.

-Yıllarca devlet memurluğu yaptın be adam, ne uzadın ne kısaldın. Ne bizi ne kendini kandırma, imkanın olsaydı

kimbilir neler yapmak isterdin açık yürekli ol da itiraf et kardeşim...

6-AŞK NEDİR SİZCE?

Freud bile verememiş bunun yanıtını, bizim ne haddimize kardeşim.

Aşk yanmak mıdır acaba?

Aşk sahip olamadıklarımızla savaşmak mıdır?

Bir bilebilsem zaten çözeceğim.

Böyle şeylere ayıracak zamanım yok, beni engellemesene ya, işim gücüm var benim.

Hem evliyim ben. Evli ya o yüzden hani,

aşk ona göre değil.

Demek ki evlilikte aşk yok.

Ya da vardı ama evlenince öldü.

Ya da hiç yoktu.

sevgiler.

Nilgün ç.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..