Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Yanıyor musun?

Saklanmıyor bu aşk, farklı bir durum.

Sende ateşlerde, yanıyor musun?

Herkes de kendince, yapıyor yorum.

Sen de benim gibi, duyuyor musun?

 

Geleceğim yok ki, günü yaşarım.

Gel desen duramam, dağlar aşarım.

Gönlümde sultansın, sana koşarım.

Sen de benim gibi, yanıyor musun?

 

Kalbim sana ait, senin otağın.

Lütuf değil bu aşk, sevda atağım.

Ömür boyu kurulu tahtın yatağın,

Sen de benim gibi, yanıyor musun?

 

Aşkınla inlettin, bir ömür boyu.

Bekledim kur diye, düğünü toyu.

Bu aşk katmerlidir, hem de en koyu.

Sen de benim gibi, yanıyor musun?

 

Yaradan gösterdi, seni gözüme.

Sönmeyen ateşsin, düştün özüme.

Küheylan bakışlım, bakıp yüzüme,

Sen de benim gibi, yanıyor musun?

 

 

                               Birdal Can TÜFEKÇİ

                             

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..