Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '14

 
Kategori
Deneme
 

Yanlış dua ediyoruz

Bizler hep kötülükleri kendimiz çekeriz. Düşünerek, istemediğimizi belirterek, olumsuz konuşarak.. Herhangi birşeyin olmasını istediğimizde bile, olumlu ve olumsuz yönleriniz sürekli düşünürüz.. Olursa ne olur, olmazsa ne olur hangisi daha ağır basarsa ona göre karar veririz. Oysa iyi düşün iyi olsun lafı düşündüğümüz kadar basit bir söz değil aslında. Derinliklerine inebilirseniz ancak anlayabilirsiniz. Evden çıkarken Allah'ım kazasız belasız diye başlamaz mıyız dualarımıza? Neden ama neden aklımızın bir köşesinde yer etmiş tüm bu negatif düşünceler? Sonrada kötü bir şey olduğunda başlarız isyanlara..

Dua ederken sadece istediğiniz iyi şeyleri dilediniz mi hiç Allah'tan? Kötü şeyleri unutup sadece istediklerinizi.. Ben denedim, birebirde yaşadım ve en güzel dua buymuş aslında. Sabah kalktığımda ne istiyorsam diliyorum Rabbim'den ve sonucu inanın muhteşem.. Kötülükleri göz ardı edin mutlu olmak için... İyi şeyleri düşünün ve dileyin..

Şükretmek ve hamdetmek kulağımıza her ne kadar çok benzer şeyler gibi gelsede çok ince ayrıntı içindeler.. Ben karnım tok olduğu için, iyi bir işim olduğu için, mutlu olduğum için şükrediyorum. Aslında şuan mutluyum ama daha iyi bi yaşam daha iyi şeyler istiyorum aynı zamanda. Bu yüzden de şükrediyorum ve daha fazlasını istiyorum..

Kaza, sağlık yani olmasını istemediğimiz kötü şeyler içinde hamdetmemiz gerekiyor.. Hamdederek bu kadar yeter daha fazlasını istemiyorum diyoruz aslında.. İsyan etmeden sadece hamdediyoruz..  

 
Toplam blog
: 6
: 3031
Kayıt tarihi
: 10.06.14
 
 

18 yaşındayım, yengeç burcuyum ve öğrenciyim... ..