Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '21

 
Kategori
Felsefe
 

Yanlış İnsan Kim?

Bakıyorum da herkes bir şekilde yanlış insan.

Şunun şunu var, bunun bunu var; herkesin bir şeyi var…

Valla bu yerleşik anlayışa göre hiç kimse kendini temize çıkaramaz.

Mesela ben iyi bir insan olmadığımı biliyor ve bunu kabul ediyorum da, korkarım bu kadarla da kurtulamayacağım.

Kimse ben kötüyüm demez insanların bakış açılarına göre tabi.

Bunlara göre bir kere insanların yarısı yanlış insan.

Traş olmamış, metroda ayağını uzatıyor, ciddi niyetle birine yaklaşmış, boşanmış, teklifinizi kabul etmemiş, sizi davet etmemiş, arabasıyla su sıçratmış… Say say bitmez!

Ben çok netim; dövmeyecek öldürmeyecek, parasını malını çalmayacak, hakaret edip aşağılamayacak, kişiyi bir şeyi yapması için zorlamayacak…

Başka var mı? Valla yok.

Yanlış insan bu kadar, nereden çıkarıyorsunuz yok şöyleymiş de yok böyleymiş de.

Karakter bunlar; işine gelmiyorsa “tercih” düğmesine basarsın olur biter.

Benim bir sürü yediğim nane var yine de kendimi yanlış insan olarak görmüyorum.

Naneleri yerken bana eşlik ediyorsa demek ki o da istiyor; size ne kime ne!

Bazılarının kendi rahatsızlıkları dolaysıyla yaptıkları değerlendirmeleri kale almıyorum; bir insan siz dediğiniz için kötü olmuyor.

Bu durumda yanlış insan %1 filandır herhalde; o da nüfusumuza göre 800.000  eder. Ooooo çokmuş lan!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..