Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '07

 
Kategori
Mizah
 

Yanlış numara

Yanlış numara
 

Önceki akşam "eğer bir gün kaybolursam gözlerinle beni uzaklarda arama, ben gözlerinin daldığı yerdeyim." diyordu cep telefonumdaki yanlış mesaj.

Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor hanfendi dedim içimden hatta biraz da sesli olaraktan. Niye hanfendi dedim bilmiyorum. Pek tabi bay biri de olabilirdi bu zatı muhterem. Hatta ikisinin ortası! Neyse zaten asıl mevzuu bu değil.
Belki ilk bakışta waooovv dedirtecek ama daha çok üçü bir aradaki hazır kahve kıvamındaki bu hazır mesaja takıldım ben. Aşk doktoru değilim ama doğal gelmedi işte daha ilk okuyuşta bu mesaj. Zaten daha sonra Google’dan teyit ettim “fındıklı kafe krağun” olduğunu mesajın. Tabi bana ne elalemin mesajından, flörtünden ama benim telefonuma düştü işte. Bırakın da iki-üç lakırdı edelim hakkında. Kendi düşen ağlamazmış hem!

Hazır mesaj diyorduk, takıldım diyordum ne bileyim canım işte, ben şahsen bizzat kendim sevdiğimin böyle ısmarlama, bir takım kalıplarla bezenmiş sayfalar dolusu mesajları yerine kendisinin olan tek kelimelik bir mesajını tercih ederdim. Ne o öyle yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar, ailenizle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir bayram geçirmenizi temenni eder gibi klasik, yavan, standart, soğuk ve bir o kadar hazır mesaj.

Belki de sırf bu yapaylıktan olsa gerek, “yanlış numero” diye uyarmadım bay ya da bağyan kişiyi. Hoş uyarmama nedenim salt bu değildi elbet. Daha iki ay önce yaşadığım milyonda bir kişinin başına gelecek türdeki bir yanlış numarası hadisesi, beni "Pavlov'un köpeği " yaptığından olacak biraz iç biraz da dış güdüsel olarak uzak durdum bu “Rtüksel” görevden. Ama merak ettim şimdi. Kavga etmişler midir acaba?

-Sen beni artık sevmiyör müsün Hüsnü
-Nerden çıkardın bunu sevgilim
-hıh sevseydin dün geceki mesajıma cevap verirdin
-Ne mesajı? yoksa. Ulan gene Tuzluk’a mı yolladın mesajı
-?!
-Bu Tuzluk da çok oluyor ama.

Gece kapalıdır cep telefonum genelde. Dün sabah telefonumu açtım. Mesajınız var. Hayır aynı numara ve pek tabi ki aynı şahıs değil. Bu sefer telesekreterimde sesli mesajım olduğunu haber veren sözlü bir mesaj. Aradım 7532'yi yaklaşık otuz saniye şehir trafiği dinlettikten sonra bana, “hay allah” deyip kapattı telefonunu. Sesi tanıdık değil ama Teoman'la mutlak bağlantısı var. Zira telesekretere konuşamayanlardan bu da.

Dün akşam. saat yirmibir suları. Evdeki sabit telefon çalıyor telaşlı telaşlı.

-Efendim

-Vakıfbank? (Beş sene önce Vakıfbank’ın nosuymuş)

-Yanlış numara efendim. Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu burası

-Özür dilerim.

-Rica ederim. İyi akşamlar.

 
Toplam blog
: 39
: 765
Kayıt tarihi
: 21.10.06
 
 

Özel biri değilim. Sıradan bir yaşam süren sıradan bir adamım. Çok geçmeden adım unutulur. Tuzluk...