Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '08

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Yanlız kovboy

    Yanlız kovboy
     

    resım koydum cunku konuyla ılıskılendırmek istedım


    Eylem yapmak istiyorum artık sıkıldım partilerin, grupların düzenlediği mitingleri izlemekten üstümüzden palazlanıp insan odaklı düşünmeyip bunu ülkenin iç meselelerinde kullanmalarından.

    Eylem yapmak istiyorum en yasak meydanlarda, kimseye izin verilmeyen meydanlarda doğruları haykırmak istiyorum. Iraklı çoçukların nasıl öldürüldüğünü söylemek istiyorum bizlerin buna nasıl seyirci kaldığımızı vebali boynumuza olur inşallah çünkü herşeyin bir bedeli olmalı acıları uzaktan izlemeninde.

    Eylem yapmak istiyorum türbanın konusuldugu bir ülkede genelevlerin, pavyonların takır takır çalıstıgını haykırmak istiyorum, namusun kadının başın açık olup olmamasında değil kadının sömürülmesinde olduğunu söylemek istiyorum, hiç bir dine, millete, görüşe bağlı kalmadan konuşmak istiyorum. Tarafsızca doğruları dile getirmek istiyorum. İnsan canını kutsal saydığım gibi hayvanlarında canının kutsal saydığımı söylemek istiyorum ama dünyada bir besin zinciri var yaşamak için öldürmeliyiz hayvanları. Evet hayat bu kadar kötü olmamalı ama bizimde katkımız çok savaşlarda, didişmelerde bazen diyorum inceldiği yerden kopar herhalde ama kopmuyor. Acaba diyorum sonuca varmayan eylemlerde bulunmasamda mı, çarkların arasında sıkışıp izlesem mi? Uymaya devam mı etmeliyim ölüm uyandırana değin beni..

     
    Toplam blog
    : 1
    : 242
    Kayıt tarihi
    : 09.04.08
     
     

    1979 yılı istanbul dogumluyum. Kusları cok severım. Üniversite mezunuyum. Seyahat etmek benı hep der..