Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yanlızım Allah Allah

Yanlızım Allah Allah
 

Dün akşam bi yerlere gidip oturalım dedim kimi aradıysam işi var.Görüşmeyeli ne kadar önemli insan olmuşlar...
Zaten eve gittim ayrı bir dert yanık kokusu karşıladı beni. Bizimkiler yemeği yakmışlar bi de aç kaldık iyi mi! Tabi yumurtaya talim etmeye niyetim yok HAZIR MANTI vardı 1 saatte olsa onu bekledim ve sonuç yedim ama beğenmedim ''ev mantısının''ayrı bir tadı var.

Pazar günü yemeğe davetliyim eski arkadaşlarım tarafından ama gitmek gelmiyor içimden.Buluşma yeri evime de yakın, saati de uygun gelecek kişilerden bazılarını gerçekten çok seviyorum ve onları görmek banada iyi gelecek ama ya diğerleri..
Şimdi gitsem dedikodu peşinde bazıları magazin gazetecilerine 10 basarlar ama ''YASKOM, HÜRREMİM '' bunun dışında tabi.
Yine bizim ''Manken'' peşinden kimler koşmuş onları anlatacak havalı havalı snra sırayla herekesi sorguya çekecek
''sevgilin var mı?''diye ve bu soruya cevap vermeden kurtulamayacaksın.
Aslında cevap veremeyecek bi şey değil de inanmıyorlar ya: 'yalnlızım''
_hayatta inanmam vardır birisi''
''yok kimse yanlızım''
_''nasıl yok kızım aaaa bizden mi saklıyorsun''
''yokkkkk kimse yok işte allah allah!!'' gibi diyaloglara giriyorsunuz istemeden.O zaman o ortam beni sıkmaya başlıyor.
Arkadaş hatrına çiğ tavuk yenilir tamamda benimkiler bazen çok abartıyorlar.Zaten bu sefer kesin onları ihmal ettiğimi söyleyecekler, sürekli görüşenler anlamlı bakışmalar yapacaklar biz anlamayacağız tabi.....

Gerçekten bu günlerde çok yanlız kaldım tamam bunu kendim istedim ama iş saatlari uzaması da benim elimde olan bir şey değildi.İnsan bi tanıdık sese, gülen bir yüze hasret kalıyor zaten sokakta yürüyenlerde bi surat baktıkça içim kararıyor çocuklar bile gülmüyor artık ne acı dimi...

Karar verdim saksıda bitki yetiştireceğim ama kış günü olur mu?(bilen biri varsa söleyebilir mi)Onlarla konuşur dertleşiriz ortalıkta kimseler yok.Milliyet blog da eskisi gibi canlı değil herkes adını söylemek istemiyorum bi siteye gidiyorlar beni yanlız bırakıp...
Ah!!Ah!!nerde eski blogdaşlıklar!!!
 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..