Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '11

 
Kategori
Resim
 

Yanlızlığın resmi

Yanlızlığın resmi
 

Yalnızlık


Facebookda sayfama pekçok resim geliyor. Bunların arasında hep yalnızlığın resmi isimli tablo. Düşünüyorum Yalnızığın resmi bu olabilir mi? Bana göre hayır. Önümde kocaman bir tablo ortasına bir nokta koydum. Al sana Yalnızığın resmi. Nokta ağaç olabilir veya bir çiçek, hayvan veya insan tek bir figür. Ne anlamı var hiç...Canlı cansız ama ruh yok. 

Bir tabloya bakınca ne hissetmek isterim biliyor musunuz? Ruh.... O resmin ruhu var mı? Eğer onu yakalarsam benim için evet bu tamamdır derim. Bundandır ki bugüne kadar yaptığım tüm resimlerde buna dikkat etmişimdir. Rengarenk bir resimde yapsam tuvale bakarım bu resmin neresindeyim diye :) İlla ki biryerlere sıkıştırmışımdır kendimi bunu belki görsel olarak herzaman gerçekleştiremiyorsam da ben kendimi görmek istediğim yerde bulurum. İşte o zaman tatmin olurum. 

Mart ayının 26 sında kişisel sergim olacak, uzun zamandır buna hazırlanıyorum.Çoğunu bitirdim... Tek tek baktım resimlere evet bütün tuallere yerleştirmişim kendimi, onlar benim ruhumdan birer parça olmuş..... 

Sizlerde resim yaparken kendi ruhunuzla birleştirin resimlerinizi, göreceksiniz bir başka olacak..... 

 

 
Toplam blog
: 9
: 567
Kayıt tarihi
: 16.02.11
 
 

Mersin'de doğan sanatçı, Marmara Üniversitesinde uzun yıllar çalıştıktan sonra emekli oldu. Bir ç..