Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

     
    Kategori
    Deneme
     

    Yanlızlık zamanı şimdi...

    Yanlızlık zamanı şimdi...
     

    Sana ait tek bir fotoğrafın var benliğimde,

    Ona bakıp ne kadar zaman geçirdiğim sayamadım daha,

    Dalıp gidiyorum sanki uzaklara,

    Çok uzaklara,

    Her geçen gün soruyorum kendime,

    Neden senin karşında kendimi kaybediyorum,

    Kelimeler ağzımda dolanıyor,

    Bilmiyorum...

    Daha önce hiç böyle hissetmemiştim.

    Neler oluyor anlam veremiyorum

    Sadece hissedebiliyorum.

    Sadece,

    Seni...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 93
    Kayıt tarihi
    : 05.12.12
     
     

    Üniversite öğrencisiyim. Kitap okumayı, spor yapmayı, yazı yazmayı seviyorum. İzmirde yaşıyorum. ..