Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yanlızsın diye! almadılar beni düşler ülkesine...

Yanlızsın diye! almadılar beni düşler ülkesine...
 

Dün gece daldım şöylece.... Evdeki herkes kendi haline, kızlar okulun tatlı telaşinde, eşim kitabına dalmış okuyor köşesinde öylece... Minik kızım bebeklerine anne oluyor kendince... Yorgunum günlük ev halleri işte.. Çok sevdiğim mutfağımdayım deniz gözüküyor oturduğum yerde, dalmışım farkında olmadan kaybolmuşum engin sularında maviliklerin, yeşilliklerin dinginilk verdiği yerde...

Ruhum dinlensin istedim, yanıma hiç birşey almadan yüreğim eşlik etti bu düş dolu yolculuğumda bana... Kahvemi yudumluyorum daldım daldım... Ruhum dinleniyor sessiz ortamda nede özlemişim sesssizliği... Gözlerimin kapandığını hissediyorum ruhuma huzur dolan ortamda... Düşler ülkesine doğru yol almaktayım...

Aman tanrım bu ne güzellik!!!

Nergiz çiçeklerin her mevsim açtığı, yerin göğün mis koktuğu ... Perilerin, meleklerin insanoğluyla dost olduğu... Kötülerin, çirkinliklerin, dikenli tellerin hiç bulunmadığı... Yeşil, turkuaz mavilerinin, hep yakamozların bulunduğu engin suların varolduğu... Tüm hayvanların sahibi olduğu... Öksüz, yetim çocukların sıcacık yuvalarının bulunduğu... Nenelerin, dedelerin her daim çocuklarının dizinin dibinde olduğu... Evliliklerin uzun yıllar sürüp, boşanmaların hiç olmadığı... Savaşların bitip, hep barışın egemen olduğu... Kardeşliğin çok, yalnızlığın hiç olmadığı... Sevgi çiçeklerin hep derildiği, hüzün çelenklerinin hiç olmadığı... Şarkıların, türkülerin hep söylendiği... Ağıtların hiç yakılmadığı... Bedua, ahların hiç dillere dolanmadığı, hep dua, dileklerin avuç açıldığı... Tüm leziz tatların tadıldığı, ekşi tat ne bilinmediği... Aşkların, sevdaların gönüllerden şellale gibi aktığı... Ayrılık ne bilinmediği... Karabasanların hiç gelmediği, hep pembe düşlerin görüldüğü... Moru, alı, beyazı, incisi daha neler var sayamadığım... Gözlerim kamaştı bunca güzelliği barındıran DÜŞLER ÜLKE'sinin kapısında...

Durakladım, derin bir oh çektim! gönlüm ferahlamış istediği huzura kavuşmuştu bir an bu düş dolu yolculuğumda... "işte kapısındayım" bir adım atsam içerdeyim bu düşler ülkesinin kucağındayım... O da ne???

Sağda bir tabela yalnız girilmez içeri... Hemen geri dönmeliyim Düşler Ülke'sinin son trenini kaçırmamalıyım... Dostlarım sizleride almalıyım bu trene... Her şeyi geride bırakın, bir tek yüreğiniz eşlik etsin düşler ülke'sinde sizlere....

"YALNIZLIĞIN HİÇ OLMADIĞI, DOSTLUĞUN SEVGİLERİN HİÇ TÜKENMEDİĞİ DÜŞLER ÜLKE'SİNDE BULUŞMAK DİLEĞİYLE"...

 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..