Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

YANSIMALAR

 
 
Dünya, evren, kocaman bir Sahnedir.
 
..Muhalif İktidarı Yönetir..
 
Bu olgu, değişmez, temel kuraldır.
 
Doğanın işleyişi, Zıtlar Tecellisine göre süreklilik arzeder.
 
Nasıl?
Şöyleki;
 
Falanca Ülkede İki Parti bulunmaktadır.
Birisi, İktidar Partisi,
Diğeri, Muhalefet Partisi.
 
İktidar Partisinin TüM icraatlarını belirleyen dip olgu;
 
Muhalif Partinin seçmenleri, destekçileri ve mensuplarıdır.
 
Zıtlar Tecellisi.
 
Örnek;
Ben, İktidar Muhalifiyim.
İktidarda bulunan Yönetimin  kararlarını, tarzını, uygulamalarını eleştiriyorum ve doğru bulmuyorum.
 
OYSA;
 
Mevcut Yönetim,
Muhalif (karşıt) olan
Benim Karakterimi, Düşünlerimi, Önerilerimi YANSITMAKTADIR.
 
Kendimi yeteri kadar tanımamış olan ben, dış aynadaki yansımamı görüyorum ve şaşkınlıkla karşılıyorum, tepki veriyorum.
 
Aslında, büyük oranda Karşı olduğum oluşum, Benim Tecellim.
 
Ve
 
Benim desteklediğim oluşumun iktidar olması durumunda, 
Gerçekleştireceği uygulamaların, kararların, söylemlerin Gerçek Sahipleri, yine, Karşıt Kişiler olacaktır.
 
AYNA.
 
Ne anlatmak istiyorum?
Demem o ki;
 
Her neye karşı isek,
Bilmeliyiz ki,
Biz YETERLİ olmadığımız sürece,
O Şey,
Yeterli olAmayacaktır.
 
Beklentileri karşılayamaz.
 
Yaşantımızda tanık olduğumuz TüM olumlu ve de olumsuz koşullar, durumlar, BİZİM hayat SAHNEsindeki görünürlüğümüzdür.
 
Esas oğlan,
Esas kız,
Ben'im,
Sen"sin.
 
Diğer tüm varlıklar, oluşlar, olgular vs. Sadece, birer
Yansımadan ibarettirler.
 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..