Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Yansıt

Yansıt
 

Doğan  güneşimsin, ısıt beni,

Rüzgarlarla gönder bir selamını,

Yakıcı kavurucu olsa bile…

 

Selamında  sevgi koksun,aşk koksun,

Anla aşkımı,korkma kendinden,

Hüznünü, mutluluğunu paylaş benimle…

 

Duygularını anlat,

Sevdiğini söyle bana,

Yalan olsa bile..

 

Bak dinmiyor gözümün yaşı,

İçinde patlayan volkan ateşini,

Söndür bu yaşlarımla…

 

Söndür ki yakıp kavurmasın seni.

Yüzleşmelisin kendinle…

Rahatsız etse bile..

 

Bir tebessüm hazinedir benim için,

Bir  tatlı söz söyle ,gül yüzüme,

Sahte olsa bile..

 

Gül bana, konuş  benimle,

Tut ellerimi sevgiyle,

Bak ölüyorum işte…

 

NAHİDE ÇELEBİ

Duygu Pınarı isimli şiir kitabımdan alınmıştır

  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..