Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '20

 
Kategori
Deneme
 

Yapamıyorsa yapmayacak

Şu “cesaret” konusunu netleştiremedik…

İnsanların cesur olması gerektiği genel kanaati sorun olmaya başladı çünkü cesur olmamız istenen her şey mantıklı değil.

“Hızlı trene bindim, ne var ki bunda”

Ben binemedim, korktum; bazıları binemeyebilir…

Böyle bir kabul yok, hatta paraşütle atlayamayana bile korkak diyorlar.

Ve sadece birileri/bazıları değil herkes diyor(çünkü öyle inandırılmış/öyle sanıyor), özellikle de kendisi yapıyorsa yapamayanlara dudak büküyor; korkak!

Korkak demeyin, cesaretli değil deyin; ikisi çok farklı.

Tamam biz bazıları gibi cesur bir genetiğe sahip değiliz ki hayati durumlarda zorlayacağız zaten.

Bir kişi bir şeyi yapamıyorsa yapmayacak, başka yöntemler bulacaksınız; cesur olmamak kısa boylu olmak gibi bir şey, yükseğe uzununuz uzanacak.

Ben cesaret gerektirmeyen bir hayatın peşindeyim, bilimimle bunu da sağlarım sizlerin saçma sapan uçan kaçan yapamadığın zaman da rezil olduğun hayatlarınız beni hiç ilgilendirmiyor. Aramızdaki fark ben ölmekten siz ise yaşamaktan korkuyorsunuz. Âlimi yılan ısırmaz, sen yılanla dans etmişsin bana ne! Cesaret herkeste olmaz, bu çok normal bir şey; ama işte bilgisiz insanlar normal görmüyorlar.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..