Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Yapayanlış sevdalar

Yapayanlış sevdalar
 

yalnızlık


Seni sevmenin tadını hiç çıkarttırmadın bana, ,

‘Seni seviyorum’ ların her harfini feda ederken uğruna

Her harfin hakkını vererek sen her zaman sevdaya saygısız sessizliğinle vurdun.

Her adımımda sana doğru yol alırken gemilerim sen uzaklaştın bir terkedilmiş kent sessizliğinde.

Aşkı acı çektiğimde başka tanımladım, mutluyken başka

Şu an anlıyorum ki değişen rüzgarın yönüydü, limanlar aynı yerde, deniz fenerleri aynı yerde.

Sana da acı çektirdim, acılarının içine vurdumduymazlığımı da koyarak çabuk soğusun diye yüreğim

Fakat anlıyorum ki kül ateşin bir parçası , sen de benim unutulamamış diğer yarım.


Seni sevmenin tadı seninle çıkmadı hiçbir zaman,

Arabesk bir tutkuyla seviştik, ağzımızda hiçbir kavganın cümleleri kurumadan birbirimizle ıslandık.

.Aşkı tüketme oyunuydu tutkumuzdan geri kalanda oynadığımız.

Geriye kalan ise şu anda tüm çabalarımıza rağmen evrende iki ayrı insan olma başarısızlığımız.

.Bir şekilde hayatımda olman hayatımda var olan herşeyi bırakmayı göze aldırmaya yeterdi.


Her gözyaşım ayrı bir umudu doğurdu...

Beceremedik iki hayatı bir yapmayı.

Gözardı ettim herşeyi, ihaneti, gururu.

yüreğimden kopan parçaları kendi başına bir yürek yaptım onlar da ismini sayıklayarak kalabiliyor hayatta.

Ağzımdaki pis tadı senden bilmedim, yutamadığım tüm lokmalarımın kahramanı senden başkası değilken.


Kaçtım her yerden kaçtığım yerlerde seni bulma umuduyla....

En mutlu anlarımda bile içimdeki buruk gölge sen oldun.

soğuk havalarda bile serinleme ihtiyacı hissettim o ücra köşemde...

çünkü yanıyordum,

Özlüyordum


Çünkü seviyordum.

 
Toplam blog
: 32
: 358
Kayıt tarihi
: 09.08.08
 
 

1983 İstanbul doğumludur. Halen hayattadır. ..