Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '09

 
Kategori
Müşteri Hizmetleri
 

Yapı Kredi Bankası'nın yeniliklerine bakın

Yapı Kredi Bankası'nın yeniliklerine bakın
 

Buyrun efenim kiminle dans ediyorum ? :=))


Bilindiği gibi artık internet sayesinde her işimizi halledebiliyoruz. Yolda yürüken bile sokakta internete girebilir hale geldik. Aslında bu sevindirici bir olay. Özellikle bankacılık işlemlerini bankaya gidip sıra numarası almak, sıra beklemek bir çileden öte eziyettir. Bu iş için çalıştığınız işyerinden izin almanız gerekecek, işleriniz aksayacak, o günkü tüm zamanınız yollarda bankalarda geçecek. Şimdi bunları çöpe atacak bir iletişim kanalı açıldı Yapı Kredi Bankası’nın internet sitesinde. Hiç yerinizden kalkmadan ( ihtiyaçlar hariç ) J tüm bankacılık ihtiyaçlarınızı buradan yapabileceksiniz. “ E zaten yapıyoruz la daha yeni mi öğreniyon sen “ derseniz ben de “ o değil la ben başka birşeyden bahsediyom “ derim J.

Bahsettiğim kolaylık YKB ONLINE MÜŞTERİ HİZMETLERİ servisi. Yani siteden canlı olarak bir Müşteri Hizmetleri Sorumlusu ile anlık yazışarak sorularınızı sorabiliyor ve yapmak istediklerinizi onlara danışabiliyorsunuz. Bunu yapabilmek için eğer var ise ; ( Kullanıcı kodu ve şifrenizi girerek ) sağ üst köşede duran ONLINE MÜŞTERİ HİZMETLERİ ikonuna tıklamak gerekiyor. Burada her işiniz halloluyor kolaylıkla. Eğer şanslıysanız siz de benim gibi bir bayan müşteri hizmetleri sorumlusuna rastgelirsiniz J bakın ben nasıl halletmişim işimi. . .

Görüşme başlatılıyor, en kısa sürede bir müşteri temsilcimiz tarafından cevaplanacaksınız.


GIZEM oturuma katıldı.
GIZEM: Iyi günler, ismim GIZEM. Size nasil yardimci olabilirim ?
: Merhaba ben Gökhan Cenker kolay gelsin
GIZEM: Merhaba Gökhan Bey,
: ben internet subesine ilk giriste kullandigim kullanici kodumu degistirmek istiyorum.
GIZEM: Size memnuniyetle yardimci olacagim.
: tesekkür ederim.
GIZEM: Gökhan Bey, ana sayfada Güvenlik Ayarlari/Kullanim Ayarlari/Kullanici Kodu Ayarlari basligindan islem yapabilirsiniz.
: bu kadar mi Gizem hanim ?
GIZEM: Evet,
: çok tesekkür ederim size.
GIZEM: Yardimci olabilecegim farkli bir konunuz var mi?
: bu sundugunuz hizmete bayildim
GIZEM: Gökhan Bey, ayrica bir kampanyamizdan yararlaniyorsunuz, bilgi aktarmak istiyorum.
GIZEM: Kartiniza tanimlayacagimiz temassiz özellikle 35 TL ve alti alisverislerinizi sifre veya imzaya gerek kalmadan, kartinizi sadece özel okuyucalara yaklastirarak çok hizli bir sekilde gerçeklestirebilirsiniz. Böylelikle alisverislerinizde zaman kazanabilir ve tüm Temassiz alisverislerinizden 2 kat WP kazanabilirsiniz.
: su anda yok. çok tesekkür ediyorum size.
GIZEM: Tek sefere mahsus olmak üzere yansitilacak 10 TL karsiliginda faydalanmak ister misiniz?
GIZEM: Dilerseniz daha sonra talepte bulunabilirsiniz.
: peki nedir bu ? bir cihaz mi
GIZEM: Gökhan Bey, kredi kartiniz 35 TL ve alti islemlerde sifre gerekmeden hemen çekim yapilabilecektir ve kartiniza temassiz özellik yüklenir.
: dit gibi mi
GIZEM: Evet,
: peki ya 35 tl üzerinde?
GIZEM: Gökhan Bey, 35 TL üzeri alisverislerinizde sifre ile islem yapilmaktadir.Ayrica suan temassiz kartlarda kampanya bulunuyor.4 Temassiz alisverisin 1 tanesi bedavadir.
: bunu wordcard extreme mi yansitacaksiniz?
GIZEM: Evet, hesap özetinizde görebileceksinizKartiniza temassiz özellik tanimlatalim mi?
: isterim. fakat bu heryerde geçiyor mu?
: mesela nerelerde ?
GIZEM: Worluye isyerlerinde, fast-fruid, restaurantlarda, hipermarket ve süpermarketlerde geçerlidir.Ayrica baska bankalarin Visa ve Master amblemli Temasiiz özellikli pos cihazlarinda geçerlidir.
: bana yeni kart mi yollanacak yoksa mevcut kartimda mi olacak ?
GIZEM: Gökhan Bey, ******* no.lu kartiniza temazsiz özellik tanimlama islemini gerçeklestiriyorumTemassiz özellikli kartiniz en kisa sürede adresinize gönderilecektir. Kartinizin sifresini dogru girerek yapacaginiz ilk alisveris sonrasinda, temassiz özelligi kullanmaya baslayabileceksiniz. Temassiz özelligi tanimlanan her bir kartiniz için ( asil kart ve her bir ek kart için ayri ayri ) bir sefere mahsus olmak üzere 10 TL kullanim ücreti kredi kartiniza yansitilacaktir. Onayliyor musunuz?
GIZEM: Yeni kartiniz temassiz özellikli olarak gönderilecektir.
: tamamdir Gizem hanim. Onayliyorum.
GIZEM: Gökhan Bey, isleminizi gerçeklestirdim.Yeni kartiniz mevcut adresinize kurye araciligi ile gönderilecektir.
: çok tesekkür ederim.
GIZEM: Yardimci olabilecegim farkli bir konunuz var mi?
: bu arada zaman ayirdiginiz için de tesekkürler.
GIZEM: Gökhan Bey, Online Yardim hizmetimizi tercih ettiginiz için tesekkür ederiz. Iyi günler dileriz.
: suanda danisacagim baska bir konu yok Gizem hanim.
: saygilar. . .
GIZEM: Gökhan Bey, biz tesekkür ederiz. Iyi günler diliyoruz.
GIZEM oturumdan ayrıldı.

Bizimle iletişimde online görüşmeyi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Görüşmenin kaydını ekranın sağındaki düğmeler yardımıyla alabilirsiniz.

BU KOLAYLIKTAN SİZ DE FAYDALANIN. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..