Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '09

 
Kategori
Gelenekler
 

Yapılacaklar-yapılmayacaklar

Yapılacaklar-yapılmayacaklar
 

YAPILACAKLAR

. Sigarayı bırakacağım
. Anti-selülit diyet uygulayarak kalcalarımı 8cm. incelteceğim (tabi herbiri 4 er santim)
. Evi gereksiz eşyalardan arındıracağım.
. 2 yıl yada daha fazla giymediğim giysilerimi ihtiyaç sahibi insanlara vereceğim
. Daha iyi bir iş bulup kariyerimi yükselteceğim
. Para biriktireceğim. Hatta emeklilik sigortası yaptıracağım
. Kendime daha çok güveneceğim
. Daha iddialı olacağım
. Vaktimi daha iyi değerlendireceğim
. Her gece dışarı çıkmayacağım evde kalıp klasik müzik dinleyip kitap okuyacağım
. Gelirimin ufak bir kısmını hayır kurumlarına bağışlayacağım
. İnsanlara karşı daha nazik ve yardımsever olacağım
. Daha çok baklagil yiyeceğim:)) (sonrasını düşünemiyorum)
. Sabahları uyanır uyanmaz yataktan kalkacağım
. Spor salonuna sandviç almaya değil, jimnastik yapmaya gideceğim (3 gün yeterli fazlası yağlarımı eritir:))
. Fotoğrafları albüme yerleştireceğim
. Dağınık haldeki müzik ve film cd lerimi toparlayıp ayırıp düzenleyeceğim
. Bana uygun bir insanla birlikte olacağım
. Sevdiklerimi daha çok arayacağım

YAPILMAYACKLAR

. Sigarayı artık içmeyeceğim
. Erkek arkadaşım olmadığı halde süsülü giyisiler alamayacağım
. Sırf rafları süsülesin diye okumadığım kitaplar almayacağım
. Beni gören birinin olabileceğini düşünüp evin içinde pasaklı bir halde dolaşmayacağım
. Kazandığımdan daha fazla harcamayacağım
. Sinirlenip kontrolümü kaybetmiyeceğim
. Karşı cins tarafından yıkılmayacağım
. Annemi babamı üzmeyeceğim

Aslında yapılamaması gerekenler daha fazla olması gerekirdi ne yazıkki insanoğlu herzaman bencil işte olanı biteni bu kadar daha ne yazılabilirdi ki eklemek istediklerinizi bekliyorum..

 
Toplam blog
: 4
: 383
Kayıt tarihi
: 22.03.09
 
 

18.09.1973 yılında Eskişehir' de doğdum. İlk ve orta okuldan sonra babamın isteği üzerine Ticaret Me..