Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Yapılmaması gereken harcamalar

Evet arkadaşlar birkaç gün önce de aynı konu hakkında yazmıştım. Hakikaten bu harcamalar yapılırken benim içim acıyor. Çünkü hepimiz biliyoruz ki bir ekmek parasına muhtaç insanlar var etrafımızda. Daha derin düşünecek olursak, hastanelerde yaşam mücadelesi veren hatta tedavi olmuş da parasızlıktan rehin kalamış insanlarımız!

Daha iki, üç gün önceydi haberleri izliyordum, baktım halkla konuşmalar yapılıyor. Yaşlı, bembeyaz sakallı bir amca benim düşünüp de yazmaya unuttuğum konulara değinmiyor mu? O yaşta ne de güzel ifabe ediyordu yaşanan sıkıntıları. Bütün yapılan harcamalardan tutun da sokak ve caddelerin gereksiz flamalarla donatıldığından. Bu paralarla kaç ailenin yarasına merhem olacağından bahsetti. Sen çok yaşa amcacığım, gençler dururken sen bu lafları ettin ya gençlerimiz utansın bence.

Aslında daha çok yapılacak iş ve katetmemiz gereken çok yolumuz var, VATANIMIZ elden gitmeden. EY BÜYÜK ATAM, bu milletin sana ve denin gibilere çok ihtiyacı var.

Herşey 29 mart akşamı az çok belli olacak.

Biliyorum ki, baştaki bizi yönetenler hatta yönettiğini sananlara göre suç işliyorum. Ama nerde kaldı düşünce özgürlüğü, nerde kaldı konuşma özgürlüğü.

Diliyorum ki ALLAH fırsat vermez ve TÜRKİYE'Yİ aydınlık günlrere kavuşturur inşallah.

Hepimiz müslümanız, hepimizin kendine göre ibadeti var ama laiklikten vazgeçmek dte ne oluyor bir anlam veremiyorum vesselam.

Ben kara çarşaf giyinmiş ne kadar insan gördümse, özellikle hastanelarde itiklendim, kakıldım. Bu mudur müslümanlık? Nerde kaldı yardım, nerde kaldı insanlık?

ÇOK ZOR BİR YOLDAN GEÇİYORUZ , ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLUR İNŞALLAH.

TOZPEMBE GÜNLERE ERİŞMEK UMUDUYLA.

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..