Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Yapma be Mükremin abi!

Yapma be Mükremin abi!
 

ruyatabirleri.net.tr


 Kalbim niye sızlıyor
Biliyor musun Mükremin
Hep o hatun için
Ömrümü verdim ona be ömrümü
Şimdi sen de , ”abi bu kadar içme ,” diyorsun
Kambimi kırıyorsun ve hatta
Halt ediyorsun…

Nasıl nasıl nasıl..!
Bırakılıp gidilir benim gibi bir insan
Hayal edebiliyor musun Mükremin
Sen her şeyi kafandaki gibi san
Vallahi değil!
Ne kavga var, ne kötek..
Sadece bu ağabeyiniz oldu bir yedek…

Nasıl da vurmayacaksın,
Ellerini kana bulamıyacaksın…
Bir de , “Yapma..” diyorsun, Mükremin
Benim gözümün pınarını yiyorsun..
Ben böyle olacak adam mıydım, ha!
“Yapan Allahından bulsun…” Öyle mi?

Ben biliyorum ne yapacağımı ona,
Gidip Sabahat’ı  kaldıracağım yatağından
Atacağım sırtıma ..
Ondan sonra dağlara…
Ondan sonra arayıp bulsunlar  bakalım
Bütün dünya alem ,
Aferin onlara
Bizi bulurlarsa..

Sabahat zaten bu işe teşne
Zaten bir işaret bekliyor
Ve hatta güne gün ekliyor
Ben onun yuvasını yapmaz mıyım?

Ah ulan Melahat,
Bana bunu nasıl yaparsın!
Beni nasıl bir pula satarsın
Ben ki Kantarcı Recep,
Kasımpaşa’nın babayiğiti
Elinden kaçan kurtulur.

Ah ulan Melahat
Seni bulmaz mıyım
Seni istavrit balığı gibi soymaz mıyım?
Görsünler baksınlar Recep kimmiş?
Biz bu adı boşuna almadık
Yüzlerce yolcuyu boşuna  kantarlamadık

Hadi bakalım, el mi yaman
Bey mi yaman..
Görelim bakalım tarih ne yazar.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..