Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Yaprak Dökümü 100. bölüm üzerine

Yaprak Dökümü 100. bölüm üzerine
 

“Benim ne suçum var?”

Hepimiz hayatın bir anında mutlaka söylemişizdir bu cümleyi. Leyla da yaşadığı mutsuzluğun isyanını bu şekilde haykırdı dün akşamki bölümde. Sizleri bilmem ama beni çok etkiledi haykırışları. Bir de Necla’nın eniştesiyle evden kaçtığı gün bu kadar etkilemişti Leyla’nın çığlıkları. Gökçe Bahadır özellikle böyle sahnelerde gerçekten çok başarılı.

Masum muydu Leyla peki gerçekten yaşanan olaylarda? Tabi ki değildi. Ancak en çok o çekti hataların ceremesini.

Leyla “Benim ne suçum var” diye bağırırken, bir hatanın kaç yaşamı etkilediğini düşündüm. Aileden bir kişinin hatasının tüm aileyi nasıl etkilediğini. Şevket’in hatası baba ocağının satılmasına kadar götürdü çözümsüzlükleri. Necla ve Leyla’nın hataları tüm yaşamları boyunca karşılarına dikilecek bir kara leke.

Herkes hata yapar. Ders alınıp atlatılabilecek hatalar vardır. Bir de tüm yaşamına kara bir leke olarak yapışıp, arada bir yüzünde şaklayan tokat gibi karşına çıkacak hatalar. Leyla, Necla ve Şevket böyle hatalar yaptılar. İnsan ne kadar dersini alsa da defalarca kendini hatırlatacak hatalar.

Siz nasıl buldunuz bilmiyorum ama yeni Şevket’e alışamadım ben bir türlü. Donuk bir ifadesi var. Zaten bu kadar bölümden sonra yeni bir oyuncuya alışılması zor.

Yaprak Dökümü her bölümünü takip ettiğim tek dizi. Diğer dizilerden de oldukça farklı bir yerde bana göre. Kalitesiyle de, oyuncularıyla da.

Gelecek bölümü sabırsızlıkla bekliyorum.

 
Toplam blog
: 20
: 1266
Kayıt tarihi
: 08.01.08
 
 

İzmir'de yaşıyorum. Hayvanları çok seviyorum. Düşüncelerimi yazmanın ve bunları paylaşmanın keyif..