Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
Fotoğraf
 

Yaprakların ışıkla son dansı

Yaprakların ışıkla son dansı
 

Ekim sonuydu, yazın yemyeşil olan yaprakları rengarenk olmuştu ve hala duran yeşil yapraklar arasındalardı. O günlerde yaprakların ışıkla dansını yazmıştım. İki ay sonra, yeni yılın ilk günü aynı yerde ve güneşli bir günde dansın geri kalanını izledim. Güneş ışıklarını gönderse de dansedecek yapraklar çok azaldığı için bir kenarda sıralarını bekliyorlardı.

İki ay önce o günlerde çektiğim yaprak fotoğrafları üzerine "Yaprakların ışıkla dansı" temasıyla yazarken o günlerdekinin veda dansı olduğunu sanmıştım. Oysa oralarda olmadığım iki ay boyunca yaprakların sayısı azalsa da tükenmemişlerdi. Renkler değişmiş, delik deşik olmuşlardı, dokununca düşüyorlardı. Bunlar güz yaprakları değil, kış yapraklarıydı. Fotoğrafları çekerken her an yaprakların daha da azaldığını gördüm, ben de onların izlerini düştüğü yerlerde sürdüm.

Bahar gelecek, yağmur yağacak, şimdi son yaprakların olduğu yerlerde yeni ve yemyeşil yapraklar, incecik iplikler olacak. Yaz gelecek, güneş açacak, o yeşil yaprakların arasında minicik yeşil üzümler görünecek, büyüyecek ve yaz sonuna doğru kararacak. Güz gelecek, yapraklar kuruyacak, rengarenk olacak ve dökülmeye başlayacak. Kış gelecek, kar yağacak dallarda birkaç yaprak kalacak ve ben o birkaç yaprağın fotoğrafını çekeceğim.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..