Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Yar beni ağlar

Ey sevdiğim kız bilemedim seni

Sen mi çok seviyorsun yoksa beni

Ben mi çok seviyorum daha

Çık gel gül yüzünle kalbim yeni

*

Bitmeyen bekleyiş kalacak geride

Yüzünü örten bırakacak al yeri de

Sesini duydum adın kalıcı

Oturmuş seyrediyor hüzünle beride

*

Toprağın yağmuru sevdiği an

Beni gördün beklediğin san

Geldim taşındım sana orada kal

Gözlerim baktıkça içimde yan

*

Doğu batı esiyor gönül rüzgarını

Kahır çektim davetine gör izahını

Sen ör üstüme kefenimi

Yar beni ağlıyor çıkar tez ahını

*

Çektiğim eziyet bitecek

Sevdiğim nefes gidecek

Bana bunlar çok mu

Yar başkasının sönüp gidecek

Tuna M. Yaşar

 
Toplam blog
: 235
: 350
Kayıt tarihi
: 14.09.10
 
 

1973 Karabük doğumluyum. Üniversite uluslararası İlişkiler mezunuyum. Arkeoloji ve okültizm ilgi al..