Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Yar diye öpeceğim!...

Yar diye öpeceğim!...
 

düzenleme...


Mermerden saraylarda derin yerlerde sesin
Seher yelleri gibi ısıtıyor nefesin
Yüreğime bir aşkı ateşliyor güneşin
Doladığın yerleri yar diye öpeceğim... 

Bir alev sardı beni aldı götürdü beni
Denizin dalgasına sulara gömdü beni
Issız koylarda yalnız düşlerde gördüm seni
Uzandığın kumsalı yar diye öpeceğim 

Bir tek kelime söyle kalbim virandır benim
Kimsesiz bomboş duran gönül sarayım senin 

Al götür sevdalara bütün günahın benim 

Yazdığın fermanları yar diye öpeceğim 

Merhemini al da gel derde derman ol da gel
Bin fersahlık yolları bir adımla atla gel
Yüreğine sevdayı damla damla et de gel
Bulandığın suları yar diye öpeceğim... 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..