Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Haber
 

Yar doldurur ben içerim günah benim kime ne..

Yar doldurur ben içerim günah benim kime ne..
 

Ünlü üçlü..


Bu kadarına da pes..

Kendisinden 64 yaş küçük kıza "tecavüz" iddiasıyla tutuklu yargılanan gazeteci avukat Hüseyin Üzmez'in bir tarikat evinde Müslüm Gündüz ile yakınlığı ortaya çıktı.

Bu akşam Fox kanalda ve internette yayımlanan görüntüler tek kelime ile iç karartıcı ve iğrençti.

Sekreteri olan kadının 14 yaşındaki kızına tecavüz ettiği iddialarının ardından  içtiği gazoza ilaç katıldığı için   "kendimden geçtim bayılmış istifra etmişim" diyerek savunma yapan Üzmez  tecavüz iddialarını yalanlamaya çalıştı ancak başarılı olamadı. En son bu sansasyonel görüntüleri hakkında ne diyecek merak ediyorum.

1996 yılında, İstanbul Kadıköydeki kendi evinin anahtarını Müslüm Gündüz'e vermiş, Müslüm'de o evde 24 yaşındaki Fadime Şahin adlı bir kızla basılmış ya da senaryo gereği "bastırılmıştı".

Bu akşam gösterilen "zikir" töreninde ise Hüseyin Üzmez, sedir gibi bir yerde köşeye bağdaş kurmuş, kendisine bir metre mesafede yerde oturan Müslüm Gündüz'e zikir aralarında şaka yapıyordu. "Yaw yat kalk allahu ekber, yatta geber" "Bu kadar kuruluğa  nasıl dayanıyorsun? aşk yok, meşk te yok" "Şu zikir olayını yaşamayan nasıl müslümanım der"  gibi katı açılmadık cevherler yumurtluyor. Müslüm Gündüz'de müridleri  ile kendinden geçiyordu. Zikir  töreninde arada bir  çay molası oluyor, bu molalarda    müridin   biri bir türkü tutturuyor..

Yar doldurur ben içerim, günah benim kime ne?

Haydar haydar, haydar haydar.. diye

Kıssadan hisse: Din istismarcılarının fikirleri ne ise "zikirleri" de aynı oluyor demekki..

Haber ve resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..