Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Yar Makamı

Yar Makamı
 

 
Bitmez sevda masalım yarasında gizlenir
Ona giden sarp yolda  narasında izlenir
Ferman iki maşukun arasında özlenir
Ne kelime unutmak! Kalbim üzre efkardın
Sen de! Ister avutmak yar makam, hep vardın! 
 
Simdiye kadar yazdım sunar gibi mi oldu
Seni sitemden süzdüm banar gibi mi oldu
Yoklugunu hep duydum siner gibi mi oldu?
Ne kelime unutmak! Kalbim üzre efkardın
Sen de! Ister avutmak yar makami, hep vardın! 
 
Kendimi nere salam? Gözden akan durulur 
Bent var mı ki kalam? Bana bakan  burulur
Ah gurbet-im, sen sılam canım yakan sorulur
Ne kelime unutmak! Kalbim üzre efkardın
Sen de! Ister avutmak yar makamı, hep vardın!

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..