Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Yaradan bizi deniyor

Yaradan bizi deniyor
 

alıntı


Bir can gördüm, yiğide benzer,

İki gözü yok, onun hasreti bir göz,

Yüreğim ona vardı, onu süzer,

Bir gözünü al bu yiğide ver der,

Hüznüm biter, bir göz sana yeter....

****

Bir can gördüm benden güzel,

İki eli yok onun hayali bir el,

Yüreğim bin parçaya bedel,

Sesleniyor bir elini al ona ver,

Parelendim, bir el sana yeter....

****

Bir can gördüm, eli yüzü, gözü pak,

İki ayağı yok, onun derdi ayak,

Yüreğim, yandı, eridi, oldu helak,

Sesleniyor bir ayağını ayaksıza ver,

Beni kül etme, bir ayak sana yeter....

****

Yazgıdır Haktan yazılmış silinmiyor,

Yaradan kullarını işte böyle deniyor,

Ey asi kulum haline bak şükret diyor,

Nice çileli yaşam var, bize  gösteriyor,

Gözlerinle bak, yüz çevirmekle olmuyor.... 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..