Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '15

 
Kategori
Deneme
 

Yaratıcı yalancılık

Bazen yanlanlar söylemekten hiç korkmuyoruz, en iyisini söylüyoruz hem de. Türk milletinin bu yeteneği nerden geliyor merak ediyorum gerçekten. Öyle ki politikacılarımız en yetenekli yalancılardan oluşuyor. Bence bizim bilmediğimiz bir yerlerde (yer altında belki :)) yalancılık yüksek okulu falan var. Tüccarlarımız yalancı, gerçi onların böyle bir okula gitmelerine gerek yok her şekilde yaratıcı oldukları için kandırılacak birilerini ve yaratıcı yalanları illaki buluyorlar. Dünyada bize en çok değer veren kişiler olduğunu düşündüğümüz insanlar, ebeveyneler bile kendi isteklerine uygun biri olmamız için yalanlar söylemiyorlar mı? Belki de insanın tabiatında mevcut yaratıcı yalancılık. Peki, yalan aşkın neresinde? Cevap veriyorum: her saniyesinde. Nerden geldim bu konuya derseniz? Cevap veriyorum: hiç gitmedim ki. 

 
Toplam blog
: 10
: 365
Kayıt tarihi
: 20.02.13
 
 

Acı çekmeyen acı çektirir... ..