Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Yaratıcı

Bugün öyle bir uyandım ki utanmasam ve tuvalete gitsem ve bir bakmışsın bir kitap çıkmış. Ya da Otomatik Portakal'dan daha feci bir hikaye yazabilirim şu an. Oysa motorsikletimle yolcuyum Uludağ'a.

Uzun zamandır böyle bir gün yaşamıyorum. Ben de yaratıcılık üzerime giyindiğim günlük bir kostümdür. Ama şu an kitabını yazmışçasına bomba gibiyim.

Ama yazmayacağım. Hastalanırcasına yataklara düşeceğim yazmamaktan. Üzerimdeki yükün ağırlığı altında ezilmeyi tercih edeceğim. Ya da biriktireceğim yarın için.

Ama yazmayacağım. Yazmayacağımı bile yazmayacağım...

Önümüzdeki hafta görüşmek üzere...

Saygılar,

Kavi'l

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..