Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yardım edebilir misin?

Yardım edebilir misin?
 

SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM....Resim alıntı....


Yoruldum artık geçtiğin yollara bakmaktan, yoruldum artık sana hergün değişik isim takmaktan. Hiç birşey seni sevmekten alamıyor beni. Adeta beynime ve yüreğime kazınmışsın. Seni düşünmek, seni özlemek, seni sevmek tatlı bir yorgunluk benim için. Ama, biliyor musun? Bu bile yetmiyor artık bana. Senin peşinde koşmaktan asla vazgeçmeyeceğim. Ben yollardan değil, sensizlikten yoruldum bitanem.. Yıllarca karanlıkta yürüyeyim, hemde gerekirse ömür boyu. Yeterki sonunda ki, o en sondaki ölümsüzlükte, göreceğim ilk ve son ışık senin gözlerin olsun..

Gözlerinde bulduğum o mutluluğu kaybetmek istemiyorum. Kaybetmemek için de sonuna kadar mücadele edeceğim.

Denizdeki dalgalar kayalık bir kıyıda nasıl hep aynı yere çarpıyorsa, benim kalbimde sonsuza kadar yalnız senin için çarpacak aşkım.. Aşk, hayalle gerçeğin birleşimidir. Tıpkı bir rüya gibi. İnsan güzel bir rüyadan nasıl uyanmak istemezse, aşkta öyledir. Sevdiğimizle uyanmak nasıl mutlu ediyorsa bizi, onsuz uyanmakta yüreğimizi acıtır. Yine akşam olacak ve daha sonra sabah. Her akşam hayallerle yatıyorum ve kabuslarla uyanıyorum. O nedenle sabahları hiç sevmiyorum. Sensiz hayallerimi gerçekleştiremiyorum. İçimdeki boşluğu doldurmanı istiyorum. Bana yardım edebilir misin?....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..