Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

yardım edin!

yardım edin!
 

Önceki yazımda da belirtmiştim varoşlarda bir okulda öğretmenim daha önce öğrencilerin yaşadığı zorlukları anlatmıştım sizlere şimdide siz sayın editörüm ve blog yazarları arkadaşlarımdan yardım istiyorum. Okulumuz yeni o yüzdende eksikleri fazla ama ben sizlerden yani okumaya ve yazmaya gönül vermiş arkadaşlarımdan kütüphane kurmam için bana yardım etmenizi istiyorum. Yani kitap istiyorum okulumuz kütüphanesine konulacak ansiklopedi, temel eserler, dünya klasikleri, şiir kitapları, Atatürk ile ilgili her tür yayın rica ediyorum dikkate alırsanız sevinirim. Mustafa Yeşil İlköğretim Okulu
Barbaros Mahallesi 1071 sok. Gaziosmanpaşa/istanbul
 
Toplam blog
: 20
: 706
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

İstanbul'da bir eylül sabahı doğmuşum. Evin küçük kızı olarak büyüdüm. Küçük yaşta hem eş, hem Yağ..