Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Yardım Et Annemm

Yardım Et Annemm
 

yorumsuz


Kalbimde minik hareketlerle başlayan,
Nefesimde beni boğazlayan nedir?
Anne bilirmisin, aşk mı bu?
Şu sevgi dedikleri olabilir mi?
Ben bilemiyorum anne bana yardım et!
Çok ihtiyacım var sana...
Şu gecenin sessizliğini bozan,
Ağustos böceklerinin sesi karışıyor kulaklarıma.
Kalbimin atışına,sevgime ortak mı oluyorlar?
Bana yardım et anne, boğuluyorum.
Yüzmeyi bilmeyen bir çocuk,
Uçmayı bilmeyen bir güvercin yavrusu gibiyim.
Yardım et bana anne, bana uçmayı öğret,
Kanatlarımı açmayı,sevgiyle açılan bu kanatlarımın
Bir daha kapanmamasını, kırılmamasını öğret.
Sana ihtiyacım var annem, tut ellerimden yanımda kal.
Ağacın dallarında duran yeşil yapraklar gibi,
Sonbaharda sararıp, rüzgarla savrulmak istemiyorum,
Bu düşünce ürkütüyor beni.
Bana hep yeşil kalmayı kurumamayı öğret annem...
Şu anda ağaçların arkasında doğan ay gözlerime ışık saçıyor.
Ama yaralı minik kalbimi halen aydınlatamıyor.
Bir çıkmazdamıyım sence, yada bulanık duygular içerisinde?
Bana yardım et anne! Sana çok ihtiyacım var!!!!
Yüzemiyorum, çırpınıyorum, ama ,karaya ulaşamıyorum.
Sadece seni çok ama çok seviyorum!!!!!!!





 
Toplam blog
: 118
: 3309
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamıysa kibirlendirir.. ..