Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Yardımlaşma

Yardımlaşma. Biz birimiz yürüme engelli birimiz görme engelli yaşayıp gidiyoruz. Yahu geçenlerde bilgisayarı bozduk. Bilgisayarlar ve telefonlarda ekran okuyucular çalışmadı mı görmeyenler için sıkıntı. Bende video çekiyorum götürüp bekir’e gösteriyorum. Galiba bazı Ülkelerde bu işi yapan uygulamalar varmış. Bir şey kaybettim mi tam elimle aramadan önce vidoya çekiyorum Bekir’de videodan yerini tarif ediyor. Belki birileri ’de bu yöntemi uygular tecrübe olsun diye anlatayım istedim. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..