Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

Yarı final / O Ses Türkiye – Düello : Eren Şenay & Berkan – Konu Berkan olunca Eren teferruattır !!

Yarı final / O Ses Türkiye – Düello : Eren Şenay & Berkan – Konu Berkan olunca Eren teferruattır !!
 

O Ses Türkiye’ nin yarı finalinde Eren Şenay ile Berkan karşı karşıya geldi… Format gereği 2 şer şarkı okudular ve sms oylamasına öyle gidildi… İlk olarak sahneye Eren Şenay çıktı ve bana göre okuduğu iki şarkıyı da son derece düzgün ve kurallarına göre seslendirdi…

Ama nedense benim kanım Eren’ e çok fazla ısınmadı ve o yüzden dinlerken çok pozitif olamadım sesine ve tarzına… Berkan ‘ ı daha derli toplu bulduğum ve yaşının çok çok üzerinde bir performans sergilediğini düşündüğüm için, finale onu daha bir yakıştırdım…

Eren Şenay yarı finalde performans olarak ‘ Yalan ‘ ve ardından ‘ Aşk Şarabından İçelim ‘ şarkılarını seslendirdi… Özellikle ikinci şarkısında salonu ve ekran karşısındaki izleyenleri coşkudan kırdı geçirdi… Ama tekrar söylemeden geçemeyeceğim, ne kadar enerjik olsa da kendisine bir türlü sempati duyamadım ve destekçisi olamadım…

Berkan ise yarı final performansında ‘ Kader ‘ ve ‘ Agora Meyhanesi ‘ parçalarını seslendirdi… Her iki şarkıda da inanılmaz ve önü son derece açık bir yetenek olarak izledik Berkan’ ı… Sahne duruşundaki ağırlığı ve şarkıları okumadaki ustalığı değme Sanat müziği icracılarına taş çıkarır nitelikteydi…

Daha önce de belirttiğim gibi Berkan, benim sempatiyle baktığım ve potansiyel olarak diğer finalistlerden çok daha üstün gördüğüm bir isimdi O Ses Türkiye’ de… Halk da benzer şekilde düşünmüş olacak ki, Berkan’ ı finalde görmek istedi ve oylama sonucunda % 70 e % 30 la Berkan Eren Şenay’ a üstün geldi…

Bana göre finali hak eden taraf kesinlikle Berkan idi ve alnının akıyla da o muhteşem olacağına inandığım final gecesine çıkmayı başardı… Kendisine başarılar diliyor, bundan sonraki müzik yolculuğunun da aynı şansı açıklık içinde sürmesini umuyorum…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/yari-final-o-ses-turkiye-duello-eren-senay-berkan-konu-berkan-olunca-eren-teferruattir-11022013-video-linki-dahil/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..