Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Yarım bıraktıklarım...

Yarım bıraktıklarım...
 

Kac kere ve ne heveslerle basladiklarimin sonunu getiremedim… Getirmedim.
Doksandokuz bariyeri asip, yüzüncüde vazgectigim de oldu benim.

Yarim birakip, sonunu getirmedigim siirlerim… Sarkilarim...Öykülerim… Halbuki ne hevesle basladim onlari yazmaya, simdi cekmecemden bana bakip „ Ihanet ettin bize diyorlar, kullandin, beceremedin ve bu karanlik cekmeceye hapsettin bizi „diyorlar.

Hepinizden özür dilerim sevgili dizelerim, söz veriyorum, tamamlayacagim ya da yirtip atacagim sizi, nasil olursa olsun, kurtaracagim sizi o zindan dan.

Kac kere ve ne heveslerle basladiklarimin sonunu getiremedim… Getirmedim.
Doksandokuz bariyeri asip, yüzüncü de vazgectigim de oldu benim.

Yarim birakip sonunu getirmedigim sevgilerim… Asklarim… Ve yarim birakip sonunu getirmedigim evliligim…Halbuki nasil da heyecanlanmistim, nasil da pir pir olmustu yüregim, eli elime deydiginde.

Sagnak yagmurun altinda, sirilsiklam, arnavut kaldirimli sokaklarin da Berlin`in, bir sokak lambasinin altinda, dudaklarimizin birlestigi o ana da, ihanet ettim ben…
Hakaretler, kirginliklar, ihanetler, bagirmalar, cagirmalar ve hep buruk ayriliklar. Yarim kalan bir ömür ve hep yeniden baslamalar.

Yüregimden ve yüreginizden özür dilerim, sonunu getiremedim ama, inanin gercekten sevdim, evet yalan da söyledim fakat , hicbir zaman seviyorum derken söylemedim!

Kac kere ve ne heveslerle basladiklarimin sonunu getiremedim… Getirmedim.
Doksandokuz bariyeri asip, yüzüncü de vazgectigim de oldu benim.

Baslayipta bitiremedigim isler… Kitaplar... Filmler… Baslayipta bitiremedigim cocuklugum, gencligim… Baslayipta bitiremediklerim… Yarim birakarak ve yeniden, yeniden baslayarak kaybettigim degerler, kaybettigim dostlar, kaybettigim yillar… Hepinizden özür dilerim.

Ya kendimden, kendimden nasil dileyecegim o özürü? Bir türlü beceremiyorum…

Resim:http://www.fotosearch.de/bilder-fotos/schatten.html

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..