Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yarım kalan duam...

Yarım kalan duam...
 

Koskoca bir tarih...

Ben sıska bir sarmaşık, dallarımın sardığı ulu bir çınardı benim babaannem...Bilirim ki, doğursaydı da beni bu kadar severdi... beni yaşama hazırlayan güçlü kadın..

Adım attıkça toprakları yerınden oynatan kadın..susayan , kuruyan gönüllere ilaç merhem olan yüce kadın...Yalnız benim babannem değildi o, tanıyan kim varsa hepsinin atasıydı benim babaannem...

Doksandört senelik nerdeyse bir asırlık ulu bir çınar...

Beş aydır yatıyor hasta yatağında...tutunduğum dallarım bedeninden tek tek sararıyor onunla birlikte, benzi soluk vedalaşır gibi gözleri buğulu ve donuk...

Gidiyormusun yoksa?Gitme ! Ne olur?

Terkme beni desem...Sana kalsa bırakmazdın onuda bilirim...Tutun ellerimi bırakma, ısıt yüreğimi bak üşüyor sensizliği düşündükçe...

Yaşama sen hazırladın beni, sen yaslandığım kocaman bir dağ hiç kar yağdırmadın , benim tutunduğum gövdene...

Sen vardın yaa, hiç bir çirkinlik dokunmadı benim yaşantıma... sur oldun kale oldun bana savaş açanlara, sıkıntı hiç bilmedim hep sayende sevginin gücüne inandım...yaşama hep senle birlikte sevgiyle baktım...Hiç korku, yalnız lık bilmedim senin sayende...

Tüm yaşam tatlarım , tatlarını ekşitmiş, tatsız tutsuz herşey....Sensizliği düşündükçe ürküyor, üşüyorum sensiz kalacağım geceleri düşündükçe...

Hadi pes etme , yeşersin umut çiçeklerin yine gönlünde...

Benim koruyucu meleğim...Nazlım, Nazik hanımın, Sevgi kelebeğim...

Ne çok sever nazlardın beni...ne şımartırdın hastalanıp ateşlendiğimde...Ben nazlayamam ki , senin gibi...

Gitme , bırakıp terketme beni !Ben dayanamam sensizliğime...Susma birşey söyle hadi...Nasıl dayanırım bilinmez...İçime ateşin düştü şimdiden, koca çınarım kalk gövdene yeniden tutunayım...İçim yanıyor derinden...

Susma konuş hadi benimle...Eskiden olduğu gibi olmamış bu yeniden yap de...

Ah babaannem ahh!!!

Otuz yedi senedir dizinin dibinde sevgi yumağı olduk birlikte...Bir tek ikimiz ne kalabalık aile olduk uzaktan görenlere...

Yoldaşım , sırdaşım, soframdaki arkadaşım...Yeniden konuşup konuşup ağlaşalım...

Tekrar tekrar anlat bana menekşenin masalını...

Nazlım , Nazik hanımım , Sevgi kelebeğim...

Güçlüydün , gücünü sevginle paylaşırdın...Çok serttin görünüşte, bir yaklaşılsa pamuk gibiydin aslında...

Hadi babaannem beş ay oldu hasta olup yatalı...yata yata yatmaya alışırsın, haydı kalk birlikte oturalım...

Derin derin nefes al, içine dolsun sevgi pınarım...

Hadi silkelen... pes etme , bırakma beni sensiz günlere...

Koca ulu çınar devrildi sanki, dalları kurumaya başladı...Ya sonrası...

Nazlım , Nazik hanımım , Sevgi kelebeğim....

Dualarımı eksik etmiyorum üzerinden, eskisi gibi olmasanda gölgen yetiyor üzerime...


Sensizliği düşündükçe, kovaladığın öcüler geliyor üzerime...Babaannem çok üşüyorum ısıt beni koynuna alda...


Sen benim tüm ailemdin sen varsın ya...yaşama güvenle sarıldım... filizlendim , dağ gibiydin yaslandım sana yaşama tutundum...

Babaannem bırakma , sensiz koyma beni....

25/10/07

Not:Bu satırlarımı babaannemi kaybetmeden birkaç gün önce yazmıştım ...Dualarım yarım kaldı...Ben de ondan arta kalanım onsuz günlerim çok zor geçiyor... Ben asıl şimdi anasız babasız yetim kaldım...Acım yasım çok büyük...Acımı paylaşan tüm blog dostlarıma binlerce kez teşekkür ediyorum...Bu zor, çaresiz günlerimde güç oldunuz paylaşımlarınız umut oldu ağladığım yas dolu günlerimde...Hüzün değmesin yüreklerinize... SEVGİYLE KALIN...







 
Toplam blog
: 86
: 1295
Kayıt tarihi
: 25.07.07
 
 

Kdz Ereğli doğumluyum. Üç tane yaşam çiçeğim var. Ailemle birlikte yaşama dair ne varsa yaşamın bize..